Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 " Velger ut ringer - med xxxx" Selvfølgelig dokumentert med bilde. Hva med å være tilstede i øyeblikket, fremfor å henge på facebook? Anonymous poster hash: f51c1...03e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Kjenner noen som dokumenterte frieriet på Facebook - med bilder av tårevåt kommende brud, nærbilde av ringen og bilde av dem sammen. Fra begges kontoer, selvfølgelig - altså dobbelt opp. Lurer på hva som feiler folk når det er viktigere å publisere ting på Facebook enn å nyte øyeblikket og hverandre. Anonymous poster hash: dbac5...fa5
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Syns det er verre når det er bilder av barn som prøver å gi en blomst de har plukket til mor. Bare vent litt ,så skal mamma bare ta et bilde først, stå sånn, rekk opp blomsten , Så skal jeg bare poste det på Facebook . Blomsten visner omtrent før de kommer i vann, fordi mamma skal bare sjekke hvor mange likes.... Anonymous poster hash: d2adc...d75
humlemamma Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 "Vært og tatt urinprøve og kontroll hos jordmor igjen. Litt sukker i urinen, men håper det blir bedre til neste uke". Toooooooooo much info.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Herregud, tenk å klage på noe sånnt da. Skjønner dere ikke at folk synes det er hyggelig å vise fram ting i livet som gjør dem lykkelige? Hva søren er det dere legger ut på Facebook da? Anonymous poster hash: 27c05...6d6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 "Vært og tatt urinprøve og kontroll hos jordmor igjen. Litt sukker i urinen, men håper det blir bedre til neste uke". Toooooooooo much info. Bare vent til hun skal bli strippet og få sjekket åpning:) Anonymous poster hash: 56535...1b7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 "Elsker deg gutten min (mann på 40 år), tenk at vi har vært sammen i 2 uker! Jeg virkelig elsker elsker elsker deg! Du er det beste som har hendt meg i hele mitt liv, og du er verdens beste!"Dette er forresten hennes førtiende kjæreste, på to år. Han er like klissete... Anonymous poster hash: 9fc6b...bfb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Jeg hadde en spontanabort i dag. XXX er alt for meg, elsker deg over alt på jord. Skriver ny status flere ganger i uken, og tagger mannen. Når man går inn på mannnens profil er siden fylt opp med alt kjæresten har tagget han i. Han skriver ingenting. Jeg hadde løpt, langt. Anonymous poster hash: d0383...b85
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Hehe, oida.. Noen vet virkelig ikke hva de ikke burde dele med resten av verden! Anonymous poster hash: 0b444...e80
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Kjenner noen som dokumenterte frieriet på Facebook - med bilder av tårevåt kommende brud, nærbilde av ringen og bilde av dem sammen. Fra begges kontoer, selvfølgelig - altså dobbelt opp. Lurer på hva som feiler folk når det er viktigere å publisere ting på Facebook enn å nyte øyeblikket og hverandre. Anonymous poster hash: dbac5...fa5 Jeg glemte å nevne at dette var "live oppdatering", altså ble det lagt ut fortløpende samtidig som champagnen ble sprettet. Hadde det vært dagen etter hadde det vært mer naturlig. Jeg fatter bare ikke dette med å ødelegge livets store øyeblikk med å publisere det raskest mulig. "Ja, vi skal skåle kjære, bare vent til jeg får tatt bilde... Nei, ikke her, for dårlig lys. Hold glasset litt på skrå. Sånn, ja! Nå skal jeg bare laste det opp... *30 sek pause* Ja, skål da!" Anonymous poster hash: dbac5...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå