Gå til innhold

Lørdag morra blues

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hat:

At jeg er et følelsesmenneske, og tar ting til meg når jeg ikke burde. Jeg har mer enn nok med det jeg har, om ikke jeg skal begynne å lage filmer i hodet også. Jeg er trøtt pga. mangel på god søvn. Og jeg unngår (visse) konfrontasjoner, noe som bare utsetter dem.

Nøytralt:

Det som i går var vondt stiv nakke og rygg er i dag vond mørbanket nakke og rygg. Det drar ned fordi det er vondt som helvete, men opp fordi jeg vet at jeg kjenner det slik fordi musklene ble ca. dratt 30 cm. ut av kroppen min, banket med kjøttøks for så å bli satt på plass igjen. Det måtte til, for de var laget av sement da jeg satte mine ben hos thaimassasjedamen i går.

Elsk:

Dattern min som leker og koser seg glugg ihjæl med badeland for Barbie og Monster's High-dukker i vasken på badet i skrivende stund. Pusene som er så søte at jeg lager gossegossegooooooolyder til dem hele tiden. Jeg har te. Og verdens fineste foreldre. Jeg er egentlig ganske heldig. Dessuten er en bukse, en topp og en kjole fra Zalando på vei, samt to vesker fra Etsy. Og jeg har fått ferien innvilget, og Gili Trawangan roper på meg. Hører det helt hit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner med hat i dag, jeg også:

Øs, pøs, plaskende regn.

Vind og kuling.

Ingen planer for dagen, noe som betyr en utålmodig og masete mini.

Stiv nakke, kan bare glemme å se meg over venstre skulder - om jeg plutselig skulle få behov for det.

Nøytralt:

Det er visst påske. Har hverken pyntet eller fått feriestemning - et drawback med å være hjemme hver dag.

Elsk:

Fyr i ovnen.

Har handlet, så slipper å gå ut mer i dag.

Mini har oppdaget rollelek med figurene sine - så søtt❤️

Midi sover frempå, så nå skal jeg snart ned med kaffe, croassant og jordbær og sanke mamma-poeng.

Lørdag og hjemmelaget pizza på menyen.

Skrevet

Hat:

regn

må handle

uvel, kvalm, sliten, har vondt osv i kroppen

må vel pynte til påske

Elsk:

rolig morgen med barna

påskeferie

Skrevet

Hat:

Regn. Og det er det meldt framover også, når jeg må opp tidlig for å gå på jobb.

Har ikke greid å konsentrere om kostholdet den siste uka, så jeg har vel sikkert gått opp et par kilo. Har ikke veid meg, men det kjennes sånn ut.

Hodet mitt henger ikke på plass. I det hele tatt. Og skuldrene er oppetter øra.

Elsk:

Ungene mine.

Mannen har begynt i pappaperm, ergo er det hans jobb å ta nattevåk og stå opp tidlig med minien. Hvilket betyr at jeg sov helt til kl 10.30 idag- da vesla kom inn for å kose med mammaen sin.

Det at jeg begynner på jobb igjen betyr penger i kassa.

Snart påske og hyttetur.

Foreløpig normale funn på de blodprøvene som det var kommet resultater på (men ingen svar på hvorfor lymfene er som de er, og jeg sitter og tripper mens jeg venter på å få snakket med legen for å høre hva han mener om dette). Så sånn halvveis det, altså.

Male påskeegg med vesla og små venner imorgen.

Skrevet

Hat

Regn!

Skal begi meg på o store ryddeprosjekt i dag

Elsk

God kaffe

Påskeferie

Skrevet

Elsk:

Påskepyntet hus - ELSKER gult

3 friske nydelige unger

Påskeferie tom 21

Innkjøpt MASSE sjokolade og potetgull fra REMA  :)

Bøker som skal leses

Savn:

Speedo-latinoen min som er i España

Hat:

Skulle ha begynt å trene til den forbanna bikini-sesongen.....jau, tar meg ei sjokoladeplate mens jeg tenker på det....

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Hat:

Hodepine

Jeg fryser

Elsk:

Påskepyntet og rent hus

Kvalitetstid med mann og barn i hele dag

Barnetv, avslapning på a mor

Pleddet varmer stive ledd

Vin om noen timer

Dagen går altså i en stor pluss :D

Skrevet

Må få skrive en ting til.. 

Kjempeelsk: Barna og jeg har det sååå gøy og koselig og rolig og harmonisk og koselig når det bare er oss 3!! For noen herlige barn jeg har altså :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...