Gå til innhold

blødning og smerter etter samleie:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag kveld hadde vi sex. Etterpå begynte jeg å blø (brunt blod- ikke mye- men kom på papiret. Slik har det vært helt til i morges. Mens vi hadde sex kjente jeg ved en anledning at det gjorde vondt (han tok meg dypt og hardt). Kan han ha vært borti noe, laget en rift? Jeg kjenner en stikkende smerte over livmoren nå.. den var mest intens når jeg var tissetrengt i morges.Jeg vet liksom ikke om jeg skal gå til legen.. tenker på alt fra endometriose til livmorhalskreft:/ er litt bekymret.. noen som har erfaringer, kunnskap eller råd å komme med? Har gyn.time i slutten av mai. Men det er jo litt lenge til...

Anonymous poster hash: 076bd...f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Er du gravid? Uansett ville jeg ventet et par dager, dersom du ikke blør. Er du gravid og blør ville jeg tatt en tur til legen.

Dersom du ikke er gravid ville jeg tatt en GU hos fastlegen og en celleprøve hvis det er lang tid siden du tok det. Endometriose kan være årsaken og det kan du ta opp med fastlegen først.

Lykke til!

Anonymous poster hash: e5296...9c9
Skrevet

Det kan være noe så enkelt som en liten cyste som sprakk. Men sjekk det med Gyn om du er urolig.

Skrevet

Er ikke gravid (som jeg vet).. jeg er mest redd for kreft egentlig.. så klarer ikke slå meg helt til ro.. men det er jo andre ting en kreft det kan være... uansett takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...