Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Jeg er 12 uker på vei og mannen min har akkurat fortalt at han har vært utro. Jeg har skikkelig fysisk reaksjon i tillegg til det psykiske: jeg skjelver, rister, får ikke sove, høy puls. Midt oppe i alle disse følelsene er jeg veldig bekymret for fosteret. Dette barnet er så ønsket, har ventet på det så lenge, vil for alt i verden beholde det selv om faren har vært dum... Kan et slikt sjokk skade barnet? Anonymous poster hash: 29e0f...272
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 ja det kan det. Anonymous poster hash: ca928...80f
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Det skal mye til. Kroppen er finurlig innrettet og prioriterer hvor energien skal gå og hva som skal ivaretas i en krise. Så lenge du klarer å få i deg litt mat og klarer å hvile (du trenger ikke sove engang) er det gode sjanser for at babyen klarer seg. Jeg kjenner tre stk som er blitt enker 3-4 mnd ut i svangerskapet, og alle tre gikk det godt med.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Dytt Anonymous poster hash: 29e0f...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå