Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Å nå ble jeg glad! Hun ble funnet i god behold, gående i en park . Så godt at det kan ende bra!! Anonymous poster hash: a1b6d...ec1
Nullstress;) Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Det er helt fantastisk! For en enorm lettelse det må være!! Men lurer på hvordan hun kom seg ut... Spekulasjoner til side, HUN DR HJEMME OG I GOD BEHOLD
DramaMama Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Jeg fikk faktisk ikke sove den kvelden det ble kjent at hun var savnet, sjekket australske medier kontinuerlig for å se om det var noe nytt, og jeg ble så glad at jeg nesten gråt da hun var funnet i god behold. Kan ikke huske at slikt gikk så hardt innpå meg før jeg ble mor selv - nå er det akkurat som jeg kan føle morens desperasjon... Deilig at hun er trygt hjemme!
Kanutten83 Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Jeg kjente tårene da jeg leste hun var funnet i god behold, nærmest som om jeg kunne kjenne morens lettelse. Etter at jeg ble mor selv går slike saker hardt inn på meg...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Så bra Men når jeg så bildet av henne (bare sett ett) så syns jeg at hun så så mye eldre ut, 8-9 år,, pussig. Men uansett bra at det endte bra Anonymous poster hash: 8b2d7...6f1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Veldig godt! Men tenker hun har vært utsatt for noe stygt... Men hun får heldigvis hjelp Anonymous poster hash: 6539e...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå