Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Synes det er skremmende at gutter på 9 år skal trenge hjelp til å vaske håret? Eller trenger hjelp til å kle på seg også? Smører dere på all maten deres? Kutter dere opp middagen til de enda? Når og hvordan skal de lære? Skal dere følge de i dusjen etter at de gifter seg også? Dessverre så kan det oppholde seg pedofile i garderoben, men det er da som regel andre folk der. Det kan også oppholde seg pedofile ved lekeplassen, eller det kan finnes personer som kjører bil i beruset tilstand. Det er mye som kan skje, men hvorfor ikke lære barna om hva som er rett og galt? Snakk med ungen om det. Jeg er sikker på at 7-åringen vokser mye på å kunne klare seg på egenhånd i garderoben. Anonymous poster hash: e566e...f2f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Amen !! Anonymous poster hash: 06eaa...66c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Hvem 'dere' er det du snakker til? Alle som har sønner?? Anonymous poster hash: 67f73...799
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Ikke rart at mange kvinner blir belemret med ubrukelige ektemenn når menn er vant til at mor ordner og rydde opp til enhver tid [i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 36e0cf81cc9b4a7311b9ebcc233e337d"] 36e0c...37d [/acronym] [/i]
Gjest Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Puuuuh.... godt jeg har tre meget selvstendige sønner. De klarer til og med tenke selv!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Hvem 'dere' er det du snakker til? Alle som har sønner?? Anonymous poster hash: 67f73...799 Nei, ikke alle, men f.eks. de som mener gutter på 9 år ikke kan klare seg i garderoben alene. Anonymous poster hash: e566e...f2f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Min eldste ble sendt alene fra han var seks. Om han ikke fikk vasket seg 'som mor ville gjort', så er ikke det så farlig. Han ble da rein. Men jeg fikk faktisk sure blikk da min fireåring var med meg for et par dager siden. Ikke er han stor for alderen heller. Så finnes endel blyge personer i dette landet:) Anonymous poster hash: 9763d...b5a
annesmil Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Ja, en 9 åring må kunne klare seg selv. Men, små gutter i damegarderobe debatten hadde vi her for ikke så lenge siden, å de aller fleste var skjønt enige i at man i vertfall frem til skolealder bør kunne ta med seg gutter inn i damegarderoben (og motsatt) ikke fordi de trenger hjelp, men fordi man ikke ønsker å sende barnet sitt inn alene i en situasjon med mange fremmede mennesker som i tillegg ikke har klær på. Det forventes at man ber barnet ikke stirre, kommenterer o.l. Er det noen som viser sjenanse så kan man vente med å dusje til de er ferdige i selve dusjen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Min på 8klarer seg fint i dusjen selv, i garderoben alene. Tror de fleste oppegående gutter i den alderen klarer seg fint!!! Er vel selvfølgelig noen unntak!!! Anonymous poster hash: b5e13...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå