Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 For noen greie unger ! Det var over 20 jente og gutter, tror omtrent alle takket for mat, for seg når de gikk, Det vanket klemmer og smil . Fornøyde ansikt overalt Leide lokale og hadde masse boltreplass ute og inne for oss selv. Jeg har jo hørt og lest det verste , med mødre på gråten og endevendt hus. Ikke et glass veltet, ingen sølte, slo seg eller kranglet. Bursdagsbarnet var overlykkelig, alt i alt en vellykket fest Hadde vært hyggelig å lese noen gode erfaringer , så del gjerne Anonymous poster hash: f852d...0bc
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Feiret barnebidrag?😏 Anonymous poster hash: d499f...279
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Hahhaah!!! Og jeg som leste teksten så mange ganger !! Glemte tydeligvis å sjekke overskriften!! Haha skulle tatt seg ut å invitere 20 stk når barnebidraget kom ;D FUCK YOU autocorrect Anonymous poster hash: f852d...0bc
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Jøss! Feirer man når man får barnebidrag, tenkte jeg..... Men supert at bursdagen gikk så bra! Anonymous poster hash: b4115...9dd
*Miss Marple* Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Kul overskrift Så fint at dere hadde en koselig feiring. Må si at jeg kjenner meg mye mer igjen i din historie enn i alle skrekkhistoriene som man leser her inne. Stort sett er det greie og flotte barn
BareMas Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Må være en bra slump du får i bidrag siden du velger å feire det med kake og alle ungene i gata. Var nok stas da vedtaksbrevet ramla ned i postkassa
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Hahaha - dagens!! Anonymous poster hash: 09ff7...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå