Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Var så fornøyd med meg selv i dag! Brukte, hold dere fast, 200kr på 2 topper til meg selv;) og det er over snittet de siste 3 årene. Som oftest er budsjettet 0kr pr.mnd på klær til mor. Jada, så ble jeg en sånn 2 barnsmor som jeg ikke skulle bli! Men det er veldig bra for miljøet da og nå sliter jeg virkelig ut klærne mine. Så lenge barna har klær bruker jeg de gamle fillene i skapet:) Flere som meg? ikke prøver jeg klærne lengre heller. Det er ikke alltid så lurt de få gangene jeg handler klær. Anonymous poster hash: 148c3...00c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Her også. Invisterte i ammetopper her om dagen, følte meg nesten litt gæærn ;-) og de "kan ikke" brukes om 6 mnder engang. Anonymous poster hash: 93d60...ff2
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Null, i gjennomsnitt. Men kjøpte meg to topper og en bulse nylig, da hadde jeg vel ikke kjøpt på en god stund. Prioriterer andre ting.. (Jepp, ser ut som en dass!) Anonymous poster hash: 072d3...874
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Eneste jeg kjøper til meg selv er nytt undertøy og sokker. Utover det har jeg ikke kjøpt meg nye klær på over 2 år. Anonymous poster hash: 40bd1...baa
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Så trist! Jeg bruker vel i snitt 1500-2000 kr i måneden på klær og sko. Ikke mye det heller. Anonymous poster hash: 20d49...be4
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 ingengting. Sist kjøpte jeg en skjorte og en bukse til jobbintervju. Bruker heller pengene på å kjøpe økologisk mat og klær til barna. Heldigvis har jeg uniform på jobb Anonymous poster hash: 6a4bd...f7f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Jeg har også heldigvis uniform på jobben. Hvis ikke hadde jeg måtte skjerpe meg;) ser ut som en sliten 2 barnsmor som bare går i slitne og fornuftige klær. Men så lykkelig jeg er:) HI Anonymous poster hash: 148c3...00c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 jeg har jobbet så mye de siste årene, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å gå på shopping... hatt arbeidstid til langt over stengetid for butikker, og er ikke flink til å shoppe klær på nett... Så her har det vært gjenbruk av klær... Har brukt klær jeg har spart på siden videregående (over 10 år gamle, men fremdeles ganske ok!) Denne uka hadde jeg litt tid til å gå i butikker, og greide å handle klær for over 6000 kr i to butikker på 2 timer Fikk et par klassiske blazere, et par-tre topper/tynne gensere, en kjole og en bluse. For litt siden kjøpte jeg meg et par jeans og et par svarte bukser. Kjøper klassiske, tidløse (kanskje litt kjedelige...) klær som varer lenge. Mer opptatt av at snitt og farge passer meg enn at det er siste skrik! Nå mangler jeg bare en oppdatering på føttene. Bruker fremdeles vinterstøvlettene som var en julegave for 2-3 år siden... Ok støvletter, men begynner å bli litt utgåtte nå... Anonymous poster hash: c7fd1...745
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 jeg har jobbet så mye de siste årene, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å gå på shopping... hatt arbeidstid til langt over stengetid for butikker, og er ikke flink til å shoppe klær på nett... Så her har det vært gjenbruk av klær... Har brukt klær jeg har spart på siden videregående (over 10 år gamle, men fremdeles ganske ok!) Denne uka hadde jeg litt tid til å gå i butikker, og greide å handle klær for over 6000 kr i to butikker på 2 timer Fikk et par klassiske blazere, et par-tre topper/tynne gensere, en kjole og en bluse. For litt siden kjøpte jeg meg et par jeans og et par svarte bukser. Kjøper klassiske, tidløse (kanskje litt kjedelige...) klær som varer lenge. Mer opptatt av at snitt og farge passer meg enn at det er siste skrik! Nå mangler jeg bare en oppdatering på føttene. Bruker fremdeles vinterstøvlettene som var en julegave for 2-3 år siden... Ok støvletter, men begynner å bli litt utgåtte nå... Anonymous poster hash: c7fd1...745 glemte at det var med et skjørt og en cardigan også Gleder meg til å bruke klærne på jobb etter påske! Hjemme går det i gamle jeans og superundertøy Anonymous poster hash: c7fd1...745
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Det er sørgelig lite jeg bruker på klær. Har lat på meg etter to svangerskap, og tenker at det er ikke vits å kjøpe klær "fordi jeg skal jo slanke meg". Vel, nå er minsten 4 år, og kiloene sitter som spikra. Kjøpte meg en sånn hold in kjole til 750 kroner for et par uker siden, kan ikke huske plagget før det. Lenge siden, i alle fall Anonymous poster hash: 887b3...742
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Her også. Invisterte i ammetopper her om dagen, følte meg nesten litt gæærn ;-) og de "kan ikke" brukes om 6 mnder engang. Anonymous poster hash: 93d60...ff2 Jeg bruker fortsatt ammetoppene fra hm 5 mnd etter jeg slutta å amme. De er gode:-) Anonymous poster hash: 602f7...3c1
Novemberdama Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Bruker nok mellom 1000 og 2000 på klær til meg selv i måneden. De siste årene har jeg blitt mer bevisst på kvalitet og design fremfor kvantitet, så ett plagg eller to i måneden blir det som oftest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå