Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Nå fremstår jeg kanskje som fryktelig prippen, men er det bare jeg som tenker mitt når et lite barn først synger en sang om selvmord ("Gloomy sunday") og så skal synge Bang Bang. "Bang bang, he shot me downBang bang, I hit the groundBang bang, that awful soundBang bang, my baby shot me down" Fryktelig upassende og nesten morbid. Flink jente, men sangvalgene (til foreldrene?) er grusomme. Hun trenger ikke være Annie eller noe slikt, mener ikke det, men det finnes mange andre flotte sanger som også passer for små barn. Anonymous poster hash: 002d5...8e5
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Fæl sang når man hører på teksten uansett hvem som synger den... Anonymous poster hash: 8234c...d63
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Selv sang jeg Luca & favorite damn disease som små unge. Sanger om Mishandling, dop, sex osv.. Verken foreldra mine eller sanglæreren så ut til å ha problemer med å sende en unge på 10 år opp på cenen med de tekstene. Underholdning bransjen spiller på sex & drama uansett hvor gammal man er. Ikke alltid like vellykka eller populært men sån er det blitt desverre. Anonymous poster hash: 19ec7...3b7
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Det er hun selv som har plukket ut sangene... Anonymous poster hash: c8d4f...232
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 De plukker selvsagt sanger som passer den særegne stemmen til jenta. Hun har en hes, gammel stemme, og da passer ikke alle melodier til henne siden hun er så ung at stemmekontrollen ikke er helt på plass ennå. Men ja, skulle ønske de tenkte mer på innholdet i sangen, for oss voksnes del, tror ikke ei på 7 år tenker stort over betydningen i teksten. Anonymous poster hash: f84e6...b1e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Men man går jo på en måte inn i en rolle når man står på scenen. Jeg synes sangene og tekstene kler henne jeg. Se inn i de øynene da. Hun "ser gammel ut" på innsiden. Anonymous poster hash: b729a...f48
♥Nemi♥ Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Jeg liker stemmen hennes, men er enig. Alikevel er det nok bare de sangene som får frem stemmen hennes. Men msn ser jo at hun ikke tenker helt over hva hun synger. Synes blikket er litt tomt til tider.
skjotta Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 For meg er sangvalget irrelevant. Galskapen er at disse barna er der. Hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 jeg synes rett å slett synd på hele jenta! viker som en kjedelig barndom, hu er jo en voksen i en barnekropp.. hu skulle jo vært ute å syklet, klatret i trær og fått skrubbsår, ikke gå på musikk cafe? la barn være barn... vokse blir det forhåpentligvis senere uansett! Anonymous poster hash: 5f547...2a9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 jeg synes rett å slett synd på hele jenta! viker som en kjedelig barndom, hu er jo en voksen i en barnekropp.. hu skulle jo vært ute å syklet, klatret i trær og fått skrubbsår, ikke gå på musikk cafe? la barn være barn... vokse blir det forhåpentligvis senere uansett! Anonymous poster hash: 5f547...2a9 Herregud, bedre at hun henger på en musikkcafé, enn å gjøre som dine barn, å sitte foran tv, med dataspill og iPad dagen lang! Anonymous poster hash: 8b3e6...577
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Bullshit at hun kun synger barbent http://m.youtube.com/watch?v=_h3viQ3W_uA Anonymous poster hash: 8b3e6...577
Sol Ute Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Hun velger musikken selv, hun kjenner ikke til betydningen av teksten i alle sangene hun synger, hun er mest interessert i jazz, og selvfølgelig har hun ikke hele sin "karriere" sunget kun barbeint. Hun er tross alt bare 8 år! Pass dere for hvordan dere ordlegger dere om et barn på åpne fora som dette! Ærlig talt!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Hun velger musikken selv, hun kjenner ikke til betydningen av teksten i alle sangene hun synger, hun er mest interessert i jazz, og selvfølgelig har hun ikke hele sin "karriere" sunget kun barbeint. Hun er tross alt bare 8 år! Pass dere for hvordan dere ordlegger dere om et barn på åpne fora som dette! Ærlig talt! Hun har visst sunget barbeint i to år, tydelig at dette opptaket er av nyere dato Liker ikke sånt "dette er mitt image"- piss! Uansett hvem det kommer fra!!! Anonymous poster hash: 8b3e6...577
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 Hun velger musikken selv, hun kjenner ikke til betydningen av teksten i alle sangene hun synger, hun er mest interessert i jazz, og selvfølgelig har hun ikke hele sin "karriere" sunget kun barbeint. Hun er tross alt bare 8 år! Pass dere for hvordan dere ordlegger dere om et barn på åpne fora som dette! Ærlig talt! Hun har visst sunget barbeint i to år, tydelig at dette opptaket er av nyere dato Liker ikke sånt "dette er mitt image"- piss! Uansett hvem det kommer fra!!! Anonymous poster hash: 8b3e6...577
Himmel og hav Skrevet 13. april 2014 #15 Skrevet 13. april 2014 Tråden er ryddet for hetsende og spekulative innlegg. Jeg vil minne dere om at selv om hun er en "offentlig" person etter at hun dukket opp på TV, så er det fortsatt et relativt lite barn dere omtaler. Himmel og hav Brukermoderator
skjotta Skrevet 13. april 2014 #16 Skrevet 13. april 2014 Foreldrene burde hatt bedre vett enn å eksponere et så lite barn på denne måten.
Fru vims Skrevet 13. april 2014 #17 Skrevet 13. april 2014 (endret) Tenkte det samme. Flink jente og stemmen passer til sangen. Men den teksten da. Og syntes heller ikke små barn har noe å gjøre I en sånn konkuranse. Endret 13. april 2014 av Fru vims
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #18 Skrevet 13. april 2014 Foreldrene burde hatt bedre vett enn å eksponere et så lite barn på denne måten. Dessverre mange foreldre som ikke bryr seg hvordan dette påvirker ungene. Viktigste er å vise frem et talent, bli kjendis og tjene penger. Ser det overalt. Både i idretten, musikk og ellers.. Synd! Anonymous poster hash: a65e9...dfc
skjotta Skrevet 13. april 2014 #19 Skrevet 13. april 2014 Foreldrene burde hatt bedre vett enn å eksponere et så lite barn på denne måten.Dessverre mange foreldre som ikke bryr seg hvordan dette påvirker ungene. Viktigste er å vise frem et talent, bli kjendis og tjene penger. Ser det overalt. Både i idretten, musikk og ellers.. Synd! Anonymous poster hash: a65e9...dfc ja... statistikken er ikke pen for "barnestjernene". Ikke engang her i norge. Og denne stakkars jenta har blitt spådd å være "den neste amy winehouse" det er jo noe å leve opp til...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #20 Skrevet 13. april 2014 Hva er greia med å være barbeint? Historie? Anonymous poster hash: 3ce73...f20
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #21 Skrevet 13. april 2014 jeg synes rett å slett synd på hele jenta! viker som en kjedelig barndom, hu er jo en voksen i en barnekropp.. hu skulle jo vært ute å syklet, klatret i trær og fått skrubbsår, ikke gå på musikk cafe? la barn være barn... vokse blir det forhåpentligvis senere uansett! Anonymous poster hash: 5f547...2a9 Du vet at barn er like ulike som voksne, ikke sant? Har selv ett barn som heller hører på musikk, pugger engelsk eller spiller sjakk enn å klatre i trær, herjer ute og sykler. Barn er forskjellige og har forskjellige interesser! Anonymous poster hash: 9bbf9...56b
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #22 Skrevet 13. april 2014 Hva er greia med å være barbeint? Historie? Anonymous poster hash: 3ce73...f20 Hæ, historie? Hun liker å synge barbeint, og det er hun langt fra alene om. Det er snakk om smak og behag. Jeg kjører bil barbeint, jeg opplever så mye mer kontrollfølelse av det, forskjellen er at jeg ikke gjør det på en scene foran folk. Anonymous poster hash: 1c99a...fd8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #23 Skrevet 13. april 2014 Hva er greia med å være barbeint? Historie? Anonymous poster hash: 3ce73...f20 Hæ, historie? Hun liker å synge barbeint, og det er hun langt fra alene om. Det er snakk om smak og behag. Jeg kjører bil barbeint, jeg opplever så mye mer kontrollfølelse av det, forskjellen er at jeg ikke gjør det på en scene foran folk. Anonymous poster hash: 1c99a...fd8 Feil! Hun påstår at hun var i et sted i Midtøsten eller noe, der ei jente ikke hadde sko på seg. Og A gav sine til henne. Og A sa at hun kunne bli det hun ønsket (lege) bla bla bla.... Piss!! Anonymous poster hash: 8b3e6...577
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #24 Skrevet 13. april 2014 Anonymous poster hash: 8b3e6...577 Hvor kommer dette gufne "piss"-preiket ditt fra? Har du det ikke bra? Anonymous poster hash: 1c99a...fd8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #25 Skrevet 13. april 2014 Anonymous poster hash: 8b3e6...577 Hvor kommer dette gufne "piss"-preiket ditt fra? Har du det ikke bra? Anonymous poster hash: 1c99a...fd8 Hun prøver litt for hardt Anonymous poster hash: 8b3e6...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå