Gå til innhold

Noen som har vore på ul i uke 7?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere se noe?

Ser andre har sitt hjerte ol når de var i uke 6+2 osv.

Jeg såg ingenting, eneste legen sa var at  gullsekken låg der den skulle. såg ingen hjerte eller baby! Skal tilbake om 2 uker.

Var 7+1 på ul.

Anonymous poster hash: a3f25...1b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.h ar vært på ul i uke 6-7 to ganger og har sett både hjerte og et bittlite foster. i uke 4+5 så jeg kun en plommesekk, ikke noe foster eller hjerte.

Anonymous poster hash: 5212a...f78
Skrevet

Jeg så hjertet ja. Var der i uke 8+3, så litt mer. I uke 10+3 så vi tydelig armer og ben i bevegelse. Det var STORT!!!

Anonymous poster hash: df9b7...cd2

Skrevet

Hi her.

Så det kan være mulig det ikke er noe foster der? siden jeg var 7+1 og såg ingenting?

Skrevet

Ja, jeg var på UL når jeg var 7 uker på vei, husker ikke nøyaktig, men 7+3 kanskje ? Og såg tydelig hjertet som slo. Jeg var der pga blødninger. Dette var privat på Strømmen storsenter, for ca. 3 år siden.

Anonymous poster hash: 474ec...26d

Skrevet

Var i uke 7+4 og ble beregnet til å være 7+2 eller 3 mener jeg å huske. Så en liten bønneliknende sak med to små knopper til armer. Hjertet blinket inni bønna.

Skrevet

da må du være kortere på vei enn du tror… man kan alltid se et hjerte slå fra uke 6 sa min gynokolog (dersom man har regner riktig). I uke 4-5ser man som regler bare fosteranlegg (plommesekk) men man kan også ofte se et foster allerede en gang i uke 5 allerede. det er sikkert ikke noe galt, du er sikkert bare litt kortere på vei og blir stilt litt tilbake i tid ift menstermin på ordinær ul

Skrevet

var på ul 8 + 2 :) fikk se ei peanøtt, hjerteslag og plommesekk :)

Skrevet

Så hjertet med en gang og en stor fin plommesekk.

Legen da dog at det var litt tidlig så det var ikke sikkert vi kunne se hjertet denne gangen. Men det gjorde vi.

Anonymous poster hash: 8d957...9ad

Skrevet

da må du være kortere på vei enn du tror… man kan alltid se et hjerte slå fra uke 6 sa min gynokolog (dersom man har regner riktig). I uke 4-5ser man som regler bare fosteranlegg (plommesekk) men man kan også ofte se et foster allerede en gang i uke 5 allerede. det er sikkert ikke noe galt, du er sikkert bare litt kortere på vei og blir stilt litt tilbake i tid ift menstermin på ordinær ul

Takk for svar. Men er ganske sikkert på når det skjedde. Er bare en dag eller to som er usikker. Så er iallefall 7 uker..

Håper dei finner noe om 2 uker. :/

Skrevet

Jeg var i uke 5. da så vi et 3 mm foster og hjerte som tydelig slo:) men det var visst ikke alltid man kunne se det så tidlig iflg gynekologen. Håper du får positivt svar neste gang! Lykke til :)

Anonymous poster hash: b2189...101

Skrevet

Takk for svar damer!

HI

Skrevet

Det kommer også veldig ann på legens utstyr.

Skrevet

Det var på sykehus, så regner med det skal være bra?

HI

Skrevet

Jeg var på ultralyd da ja. Husker ikke så mye av det, men så ungen og tror vi så et hjerte som banket.

Anonymous poster hash: eb8be...c67

Skrevet

HI

ikke alltid. min søster fikk på sykehus beskjed om at de kun fant to "tomme" egg og 3 dager senere fikk hun se to bankende hjerter hos privat gynekolog.

Skrevet

HI

ikke alltid. min søster fikk på sykehus beskjed om at de kun fant to "tomme" egg og 3 dager senere fikk hun se to bankende hjerter hos privat gynekolog.

off, nå må jeg gå å kvi meg i 2 uker! Dumme påske!!

Men tusen takk for svar.

HI

Skrevet

Jeg var, såg ingenting utvendig..

Såg hjerte og alt innvendig

Anonymous poster hash: dd493...a15

Skrevet

Jeg var, såg ingenting utvendig..

Såg hjerte og alt innvendig

Anonymous poster hash: dd493...a15

Var innvendig ul :/

Skrevet

Jeg var på ul da jeg var 6+0 pga blødninger. Fikk da se hjerte som slo. :) men ei venninne av meg var på ul da hun var 7+2 og legen såg ingen ting. De trodde det var en tom plommesekk. Fikk da beskjed om at hun mest sannsynlig måtte ha en utskraping. Fikk ny ul 5 dager senere og da såg hun hjerte slo. Frøkna der er nå 2 mnd. :)

Lykke til. :)

Anonymous poster hash: f7986...11b

Skrevet

Hei Hi. Må bare gi deg en klem. Håper alt er bra på ul om to uker. Sånn ventetid er ille lenge når en er litt redd. Vært der du er nå, og endte opp med å prøve å distrahere meg selv med serier på tv og mest mulig ting som skjedd slik at jeg ikke ble sittende og gruble. Håper alt er fint. Som de andre sier er det stor forskjell på utstyret og den som bruker det. 

Anonymous poster hash: f8474...52f
Skrevet

Var i uke 8. Så en liten sak som så ut som en bønne, med et tydelig bankende hjertet.

Anonymous poster hash: 4b2c2...4b5
Skrevet

Jeg så et lite foster og den plommesekken ☺

Skrevet

Hei Hi. Må bare gi deg en klem. Håper alt er bra på ul om to uker. Sånn ventetid er ille lenge når en er litt redd. Vært der du er nå, og endte opp med å prøve å distrahere meg selv med serier på tv og mest mulig ting som skjedd slik at jeg ikke ble sittende og gruble. Håper alt er fint. Som de andre sier er det stor forskjell på utstyret og den som bruker det. 

Anonymous poster hash: f8474...52f

Tusen takk for eit hyggelig innlegg!  Har roet meg litt og føler meg gravid, men tanken er der.

Takk for klem!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...