Gå til innhold

Frustert, jeg tror jeg kan ha forelsket meg.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

i en mann som ikke vil ha meg :-(

Vi rota sammen i fylla, hadde nesten sex. Mannen er 12 år yngre enn meg og egentlig totalt motsatt av den type menn jeg faller for. Sammen med han følte jeg meg så levende igjen.

Det verste her er at jeg er gift. Og det med en mann jeg ikke elsker lengre. Lenge siden jeg gjorde det. Han "ser" meg ikke, jeg er som en del av inventaret her hjemme, en som vasker og ordner for han. Mannen er snill som dagen er lang, men det hjelper ikke når jeg ikke tenner på han, ikke elsker han. Det er så mye som er galt med forholdet vårt. Har fortalt veninnene mine noe og de er målløse. Ikke mishandling asså.

Denne andre fikk meg til å føle meg verdt noe. Det var så godt å kysse og kose igjen, være opphisset. Men han vil tydeligvis ikke ha noe med meg å gjøre. Har sendt han et par meldinger på Facebook, men får ikke svar.

Hva gjør man? Hvordan legger jeg lokk på det jeg føler?

Anonymous poster hash: 79bd9...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en mulighet for at denne flørten din ikke er interessert i å være elskeren din.

Hvordan du legger lokk på følelsene? Aner ikke, men om han ikke er interessert i deg, er det ikke så mye du får gjort. På tide å ta et oppgjør med mannen din kanskje?

Skrevet

Er du sikker på at det er han du er forelsket i, og ikke selve handlingen? At det var godt med oppmerksomhet, kos og at noen så deg? 

Det jeg ville gjort, var å endt ting med mannen... Hvorfor skal du bli i et forhold der det ikke er noe? Barna er tjent mer med at mor og far er lykkelige på hver sn kant, enn ulykkelige sammen....

Ville og glemt denne lille ungvalpen. Finn en på egen alder og på samme nivå etter hvert. Men vent til du er godt etablert som nyskilt dame.

Anonymous poster hash: 0c9a6...d22
Skrevet

i en mann som ikke vil ha meg :-(

Vi rota sammen i fylla, hadde nesten sex. Mannen er 12 år yngre enn meg og egentlig totalt motsatt av den type menn jeg faller for. Sammen med han følte jeg meg så levende igjen.

Det verste her er at jeg er gift. Og det med en mann jeg ikke elsker lengre. Lenge siden jeg gjorde det. Han "ser" meg ikke, jeg er som en del av inventaret her hjemme, en som vasker og ordner for han. Mannen er snill som dagen er lang, men det hjelper ikke når jeg ikke tenner på han, ikke elsker han. Det er så mye som er galt med forholdet vårt. Har fortalt veninnene mine noe og de er målløse. Ikke mishandling asså.

Denne andre fikk meg til å føle meg verdt noe. Det var så godt å kysse og kose igjen, være opphisset. Men han vil tydeligvis ikke ha noe med meg å gjøre. Har sendt han et par meldinger på Facebook, men får ikke svar.

Hva gjør man? Hvordan legger jeg lokk på det jeg føler? Anonymous poster hash: 79bd9...880

Det kan virke som at flørter din kun var ute etter en ons, han var jo også 12 år yngre enn deg, trolig en mann i sin mest kåte alder da?! Men kjipt for deg at du har falt for han, og han tydelig ikke er interessert! Men har du i det hele tatt prøvd og løse det med mannen din, snakket med han?

Anonymous poster hash: 9b672...b8a

Skrevet

Er du sikker på at det er han du er forelsket i, og ikke selve handlingen? At det var godt med oppmerksomhet, kos og at noen så deg?   Det jeg ville gjort, var å endt ting med mannen... Hvorfor skal du bli i et forhold der det ikke er noe? Barna er tjent mer med at mor og far er lykkelige på hver sn kant, enn ulykkelige sammen....  Ville og glemt denne lille ungvalpen. Finn en på egen alder og på samme nivå etter hvert. Men vent til du er godt etablert som nyskilt dame. Anonymous poster hash: 0c9a6...d22

Det kan selvsagt være selve handlingen ja. Ikke noen umulighet det. For som sagt er denne karen stikk motsatt av de mennene jeg foretrekker eller har vært sammen med før jeg møtte mannen jeg er gift med. Har aldri gjort noe sånt som dette her før.

Ser jo at jeg må ta en prat med mannen snart. Orket ikke å ha det som dette her. Er bare så redd vi skal bli uvenner og ikke klare å samarbeide om det barnet vi har sammen.

Anonymous poster hash: 79bd9...880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...