Gå til innhold

Noen som har hatt lignende smerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har over lengre tid (2-3 uker) hatt vondt i kroppen. Først begynte det med vonde bryst, så ble det ryggen. Nå i det siste har det blitt intense smerter i rygg, nakke, og ved brystbenet.

Har håpt på at det vil gå over, men etter så lang tid er jeg gått lei.

Det begrenser meg, kan ikke planlegge å være ute eller være med venninner, kan heller ikke henge opp klær eller vaske gulvet.. Iblant kan jeg få vansker med å puste. MÅ til legen, men "tørr" ikke. Men over helgen må jeg ringe, men får vel ikke før etter påske..

Noen ?

Anonymous poster hash: 7c8e6...d29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som enten angst eller myalgi. Ingen av delene er spesielt farlig, men legen kan antagelig være behjelpelig. God bedring.

Anonymous poster hash: fc2ad...6ed
Skrevet

Har angst fra før, men aldri hatt det slik her. Det har ikke gått utover ryggen, nakke, eller andre ting. Det er virkelig smerter jeg ikke kjenner ifra angsten.. :/

Takk :)

Gjest Beatrix Potter
Skrevet

Les innlegget mitt som jeg skrev for litt siden; http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144127951-noen-leger-sykepleiere-noen-som-kan-gi-meg-svar-p%C3%A5-hva-i-helvette-som-feiler-meg/#entry146209897
Kjenner du deg igjen? Jeg har i det siste blitt mye verre, så jeg tok en MR denne mandagen, og får svar etter 1 uke. Legen veit rett og slett ikke hva som feiler meg. Se om du kjenner deg igjen! :)

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen annet enn det med smertene i rygg og nakke..

Håper du finner ut hva det er ! :)

Skrevet

Anspent? For mye å tenke på? Stresset?

Ville bestilt time hos en naprapat eller manuellterapaut jeg...

Anonymous poster hash: f5af4...8d9
Skrevet

Hvis du allerede har angst, så er det garantert dette som er årsaken til smertene du opplever! Man knytter muskulaturen automatisk, uten at man tenker over og legger merke til det selv! Anbefaler deg avspenningsøvelser og strekkøvelser. Finnes bla en app som heter Mindfulness som går ut på avspenning og avkobling! Ved og strekke ut kroppen og muskulaturen, så kan man oppleve noe ubehag i begynnelsen(bla. Kvalme og svimmelhet) noe som er helt normalt, men det er absolutt verdt det! Jeg sliter selv med de plagene du nevner, og den beste medisinen er bevegelse og god uttøying, samt avspenningsøvelser, dette har jeg lært på begandling for nakke og ryggsmerter på et rehabiliteringsenter jeg gikk på i høst :-)

Anonymous poster hash: 381ef...7e1

Skrevet

Men kjenner ikke igjen dette, har hatt angst i flere år, og er altså kjent med det.. Derfor jeg reagerer så fælt..

takk for svar:)

Skrevet

Er det konstant vondt, eller forverres det ved pusting?

Anonymous poster hash: cf028...112

Skrevet

Men kjenner ikke igjen dette, har hatt angst i flere år, og er altså kjent med det.. Derfor jeg reagerer så fælt.. takk for svar:) Anonymous poster hash: 7c8e6...d29

Det går nok helt fint, selv om det er ubehagelig, men som jeg sa, så er det nok anspenninger i kroppen som gjør det!

Anonymous poster hash: 381ef...7e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...