Gå til innhold

Kom UUUUUUUT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 38 uker på vei og er rett og slett drit lei av å vente på fødsel.og ingenting er mer frustrerende å dette over artikler som "slik føder du fortere" og når du trykker inn på linken så er det en eller annen lege som forteller at "babyen kommer når den er klar" JAMMEN HVORFOR SKRIVE SÅNNE TEITE ARTIKLER DA?! Da er det jo ikke noe som sier at man føder fortere, PIPELORTER!

Jeg får et stort barn og det kjennes så godt nå,jeg er tung og utålmodig, og kvier meg noe enormt til fødsel til tross for fødebrev og full oppføging. Men nå vil jeg bare ha den overstått, å mme hjem og ta kroppen min tilbake, og kunne bli mitt gamle jeg, å kose med min sønn og la min datter få være storesøster som hun har lengtet etter så mange mnd. Jeg eier ikke tålmodighet og kjenner at jeg er VELDIG klar nå. Beina er enorme, bekkenet er sarvet. Jeg har fått skade på spiserøret og har vært innagt pga det. Det skal bli så godt å få prinsen min ut! Jeg måtte rett og slett lufte litt ut, for det er lang tid å vente på disse små miraklene og i permisjonstiden går tiden ENDA tregere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...