Himmel og hav Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Øyevippene mine er tynne og puslete, og uten mascara synes de knapt. Jeg har hørt og lest om vippeserum som skal gi både lengre og kraftigere vipper, men virker det? Er det noen som har erfaringer og anbefalinger/advarsler å bidra med?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 JA, det virker. Jeg husker ikke akuratt nå hva mitt heter, er ikke hjemme Men etter å ha smørt det på hver eneste kveld i 4 uker når vippene mine nå opp til øyenbrynene. Så bruker det ikke lengre :-) Vi er mange som bruker det, virker på alle Kjøpte det på nettet, ca 1000 kr. Anonymous poster hash: 884ac...f4f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Ingen peersonlig erfaring. En venninne av meg elsket produktet, men ble etter hvert veldig allergisk og endte opp med hovne og røde øyne som varte en ukes tid. Husker ikke merket, men vet at det var et dyrt og tilsynelatende ordentlig ett. Søkte litt på det i etterkant og ser at dette er et problem for flere. Hun har selvfølgelig sluttet med det nå, men mente at det fungerte bra før hun ble allergisk. Anonymous poster hash: 97813...f4b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 StimuLash, genialt produkt! Så tydelige resultater etter 3- 4 uker. Bruker nå et par kvelder i uken. 👼 Anonymous poster hash: df36d...d3a
Himmel og hav Skrevet 11. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2014 Takk, damer, og eventuelle langvippede, anonyme menn:D
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Jeg har brukt stimulash i 4 uker nå, merker ingen forskjell 😒 Anonymous poster hash: d5518...3fc
Zaphira Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Bruker stimulash jeg også.Brukt det i 5 uker..Ingen forskjell, ikke lenger øyevipper el noe annet hyggelig...Har ikke gitt opp men denne lengden folk skryter av lar vente på seg, blæ!
Zaphira Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 StimuLash, genialt produkt! Så tydelige resultater etter 3- 4 uker. Bruker nå et par kvelder i uken. 👼 Anonymous poster hash: df36d...d3a [/quote Jeg veit ikke om jeg tror på deg jeg lille engelfaen ]
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Husker ikke hva jeg bruker, men den er kjøpt hos hudpleier og funker kjempebra! Jeg ser stor forskjell allerede etter to ukers bruk, vippene blir kjempelange:-) Anonymous poster hash: a62b0...851
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Jeg har i utgangspunktet veldig lange øyevipper, men har faktisk begynt å kline Castorolje (Ricinolje) på på kveldstid, etter å ha hørt at dette er minst like bra som rådyre vippeserum. Dessuten hadde jeg endel olje til overs etter å ha brukt litt av det i et forsøk på å starte fødselen med minien.
Verpus Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Jeg bruker vaselin faktisk. Tar det på hver kveld, og har det over natten. Om jeg ikke har sminke på dagen hender det at jeg har det på da også. Har kun brukt det en drøy uke, men merker at vippene er mye sterkere, og de virker tykkere. Men om de blir lengre må jeg vente å se. Har hvertfall hørt det tipset mange ganger, og tenkte det var på tide å prøve det ut. Samtidig er det ikke farlig å ha på øynene, det er billig, og man kan bruke det som øyekrem også, om man er litt tørr rundt øynene av sminkefjerner f.eks.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Ja, det fungerer! Prøvd lere forskjellige, og alle har hatt effekt. Har alltid hatt korte vipper, nå ser det ut som om jeg bruker løsvipper. Brukt i ca tre år nå, bruker en til to ganger i uken. Anonymous poster hash: eeac3...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå