Gå til innhold

Du som har/ har hatt forhold med en gift mann:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber han med?

Hvor møtte dere hverandre?

Hvor lenge har forholdet vart?

Hvor ofte treffes dere?

Jeg har inntrykk av at det er en viss type menn som har forhold på si. Det virker som en del damer her har erfaring med slikt. Derfor lurte jeg på om dere kunne bekrefte/ avkrefte mine mistanker om at de fleste menn med elskerinner er selgertyper ol.

Jeg lurer også på om forholdet er langvarig, og hvor ofte en slik mann egentlig klarer å snike seg avgårde for å møte elskerinna. Og ikke minst hvor han treffer potensielle elskerinner??

Anonymous poster hash: 5824a...a11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en kompis som jobber i reisejobb, type nordsjøen. Og han sier at de som jobber der er utrokonger de fleste. Han sa at det er helt villt hvor mange som er utro og gjerne reiser hjem dagen etter eller noen dager før de egentlig skal jobbe.

Skrevet

Min mann jobber på storkjøkken. Var utro og hadde forhold på si med ei han ble forelsket i, i ca 4 måneder. Holdt forelskelsen skjult i ca 1 år og sexen i ca 4 måneder før de ble oppdaget og jeg satte hardt mot hardt.

Anonymous poster hash: a4a82...49e
Skrevet

For 15 år siden hadde jeg et forhold til en gift mann. Dette varte i 1.5 år. Han var journalist, og vi møttes på byen. Han jobbet en del sent, så vi møttes i forbindelse med det, samt at jeg ble med han på et par jobbturer. Jeg må innrømme at det var en herlig tid, jeg var sinnsykt forelsket, men ikke noe jeg ville gjort igjen. Heldigvis ble vi aldri oppdaget, han er gift den dag i dag,og jeg tror han har det bra i ekteskapet.

Anonymous poster hash: 6cd46...b8f
Skrevet

Møttes på jobb. Ambulanse. Møtes når vi er på jobb, kurs, julebord, fest osv. Han har samboer og jeg er singel.

Anonymous poster hash: 40796...967

Skrevet

Jeg var 19, han var 29.

Han var sjefen min der jeg jobbet ved siden av skolen.

På julebordet (hvor vi overnattet) endte vi til sengs, og etterpå var vi ute et par ganger, men hadde aldri sex igjen. Jeg var forelsket, og sjarmert av at han ville ha meg. For meg var han voksen og kul, mens jeg bodde hjemme enda..

Dette er 20 år siden, og det er eneste gangen jeg har vært sammen med noen som har dame, har heller aldri vært utro selv.

Anonymous poster hash: 01d60...8a0
Skrevet

økonomi ansvarlig for et stort olje selskap. han søkte om skillsmisse etter at vi traff hverandre men var jo fortsatt gift.. varte i ca 1 år. & traff hverandre på nett. kona hans jobba mye i utlandet så vi var mye hoss han/dem. var også på flere ferier sammen. han betalte allt. forholdet ble slutt når jeg fant noen på min egen alder, han er nå skildt & lever det lykkelige unkars liv. vi er fortsatt venner.

Anonymous poster hash: ca335...8cb
Skrevet

Ha ha, hatt noen menn ja:

Bilmekaniker

Lærer

Pilot

Arbeidsledig

Dørvakt

Et par studenter

Anonymous poster hash: 9296f...6c8

Skrevet

Min jobber også på storkjøkken, har hatt ett forhold i 5 år nå, han er gift, bor på samme sted så han kommer hit flere ganger i uken også vært borte sammen. Vi passer ikke sammen som kjærester men har en utrolig lidenskap for hverandre. Selv er jeg singel, og har ingen interesse av at kona hans finner ut av det.

Anonymous poster hash: a4aa6...e16
Skrevet

Selvstendig næringsdrivende. Ikke gift, men samboer. Ingen barn. Han er 38 og jeg er 23.. Jeg er også singel. 

Anonymous poster hash: 8648a...930
Skrevet

Her var det i grunnen ikke mange fellestrekk gitt. Jeg finner temaet ganske fascinerende. Er det fellestrekk i personlighetene da? Er det utadvendte og kjekke menn. Eller de mer sjenerte som trenger litt bekreftelse? Kanskje de rett og slett er ute etter spenningen??

Anonymous poster hash: 5824a...a11
Skrevet

Eksen min er selger og var notorisk utro. Gutta på salgsavdelingen der jeg jobber er noen skikkelige luringer. Så ang den teorien din så kan jeg vel skjønne den selv om den generaliserer ganske bra:)

Anonymous poster hash: 9f715...a0d

Skrevet

Eier av et stort vent.firma. Vi hadde hatt et forhold 8 år tidligere og møtte tilfeldigvis på hverandre. Gjenopptok kontakten som utviklet seg til et nytt forhold. Var "sammen" i et år, møttes så ofte vi kunne. Men det var en klassisk historie. "Kan ikke gå nå.", "hun sliter psykisk akkurat nå"..blabla.. Jeg orket til slutt ikke mer og forholdet ble avsluttet etter masse krangling...

Anonymous poster hash: b938e...af8

Skrevet

Jeg har et forhold til en gift mann. Og er gift selv. Vi sitter begge i ledende stillinger, noe som gjør det lettere for oss begge å ha frihet til å reise og treffe hverandre, og lange kvelder med "overtid".

Han er en selgertype, men jobber ikke med salg direkte.

Anonymous poster hash: c6e81...18d

Skrevet

Jeg var utro med legen til mannen min. Veldig slemt gjort å ha seg mens mannen min lå i sykesenga men jeg tenker at det man ikke vet har man ikke vondt av. Er lenge siden nå da.

Anonymous poster hash: a8804...5be
Skrevet

Har hatt noen elskere som har vært gift/samboere som jeg traff for ca 10 år siden.

Han ene var en velstående finansmann med pen kone og lekker leilighet. Vi traff hverandre på byen og jeg ble med han hjem da kona var ute å reiste. Møttes flere ganger etter det, også tilfeldig på byen og historien gjentok seg på ulike steder. Dette pågikk i et par år, men skjedde bare en 3-4 ganger.

Han andre var en jeg først traff da jeg var singel, men som aldri glemte meg og fortsatt ville treffe meg etter at han ble samboer og fikk barn. Han har en ledende jobb i PR-bransjen, veldig kjekk men tror ikke han er en som ligger rundt. Han sier selv han angrer på at han satset på hun dama og fikk barn med henne. Traff han bak ryggen hennes 3-4 ganger i løpet av et par år.

Den tredje visste jeg ikke var gift, han bodde i utlandet og klarte å skjule det for meg i noen måneder. Jobbet med salg i klesbransjen.

Anonymous poster hash: b83bf...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...