Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Vet det her høres helt idiotisk ut. Og det har jeg sagt om andre som har sagt det samme. Men nå har det skjedd meg. Vi startet å skravle på nett, første dagen 4,5 time, og sånn har det fortsatt. Vi prater og på telefonen daglig. Og jeg går rundt og føler meg så glad, og forelsket. Har aldri fått en sånn kontakt med noen andre før, kjennes ut som vi har kjent hverandre hele livet. Han sier og at han føler seg forelsket. Grunnet, eksamen, jobb og reise. Så er det en måned før vi kan møtes. Og kjenner jeg nesten gruer meg til å møtes, for tenk om jeg blir skuffet. Noen som har opplevd noe lignende? Og hvordan gikk det da dere møttes? Anonymous poster hash: e32e1...81e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Jeg har opplevd det samme Var helt fantastisk å møtes, og vi giftet oss noen år etter. Gift enda, og like forelsket Anonymous poster hash: d4622...520
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Har opplevd det samme og det var en gedigen skuffelse. Hadde sikkert alt for høye forventninger, men han var bare sosialt mistilpasset ansikt til ansikt, var klønete, sinnsykt dårlig til å kysse (nesten siklet -æsj!). Hadde masse å snakke om på telefonen, men ansikt til ansikt var han nesten stum som en østers. Måtte dra ordene ut av ham, han snakket ikke med noen av vennene mine osv. Huff, vil nesten ikke tenke på det Han ringte jevnt og trutt i nesten 6 mnd. etterpå. Orket ikke ta telefonen.... Anonymous poster hash: be70e...04e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 ja, jeg har opplevd dette 2 ganger, første gang ble jeg kjempeskuffa..han var bare ute etter sex da vi møttes første gang...men med nr 2 så var det en flott gjensidig forelsklse også etter møtet,,vi flyttet sammen etter kort tid så forbered deg på det værste men håp på det beste Anonymous poster hash: 48d06...9b2
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Har opplevd det samme Stormforelska uten å ha møttes, pratet sammen hver dag, helt på tuppa begge to. I dag har vi vært sammen i 10 år Anonymous poster hash: 80b68...f4b
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Opplevde det samme selv. Ble kjent med han på møteplassen. Vi kyssa på første daten. Følte at jeg hadde kjent han i mange år. Til høsten flytter vi sammen <3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 samme skjedde med meg... forelsket meg på nett, han fridde etter 4 dager på nett.. møttes 2 mnd senere, vi forlovet oss på dagen, giftet oss 2 mnd etterpå.. nå 18 mnd senere er jeg 7 mnd på vei med vårt første lille gull angrer ikke ett sekund Anonymous poster hash: 6cf9d...d7e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Tusen takk for svar. Så utrolig koselig å lese svarene deres. Håper virkelig det blir lykkelig slutt for oss og. Anonymous poster hash: e32e1...81e
Hønemor30 Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Jeg hadde en lik opplevelse med eksen. Vi var sammen i fem år. De beste årene i mitt liv. masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Har opplevd det samme Nå er vi sammen på sjette året, og har verdens fineste baby sammen Noen ganger bare VET man Anonymous poster hash: a4cfd...e03
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Vet det her høres helt idiotisk ut. Og det har jeg sagt om andre som har sagt det samme. Men nå har det skjedd meg. Vi startet å skravle på nett, første dagen 4,5 time, og sånn har det fortsatt. Vi prater og på telefonen daglig. Og jeg går rundt og føler meg så glad, og forelsket. Har aldri fått en sånn kontakt med noen andre før, kjennes ut som vi har kjent hverandre hele livet. Han sier og at han føler seg forelsket. Grunnet, eksamen, jobb og reise. Så er det en måned før vi kan møtes. Og kjenner jeg nesten gruer meg til å møtes, for tenk om jeg blir skuffet. Noen som har opplevd noe lignende? Og hvordan gikk det da dere møttes? Anonymous poster hash: e32e1...81e Jeg møtte min samboer gjennom et nettsted.. Vi møttes etter å ha snakket sammen en uke da, så vi fant tonen rimelig fort før vi møttes! Det er som regel litt stille når man møtes første gang, men jeg skravler så fælt at det går bra uansett Vi tok oss en kaffe på dagtid, jeg hadde lagt planer med noen andre på kvelden så hadde en unnskyldning klar om jeg hadde mistrivdes.. Vi ble sittendes i over 5 timer og prate. Så det var selvfølgelig tipptopp ) Er samboere nå, og lever lykkelige sammen ) Anonymous poster hash: 6bba7...5fa
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Traff min på nettet jeg og, og prata i flere mnd sammen timesvis hver kveld og skypa osv. Møttes på togstasjonen når jeg kom for å møte ham for første gangen i byen vi avtalte:) Ville ikke ha ham hjem til min by i tilfelle rottefelle, så valgte noe midt i mellom, han skulle sove på hotell. Vel, vi kastet oss i armene på hverandre og har vært sammen siden. Er nå to år siden, venter vårt første barn. Noen ganger bare VET man. Anonymous poster hash: 97f3f...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå