Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 til barna siste året i barnehagen? Er det noe jeg ikke helt har forstått? Er dette vanlig i andre barnehager? Kjenner jeg ikke er helt fan av det selv om jeg ikke helt henger med i hvorfor. Anonymous poster hash: ad083...d6a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Ikke vanlig i byen her. Rødruss (allmennfag) og blåruss (de andre) etter 3 år på vgs. er det som er vanlig. Anonymous poster hash: 8ebbd...953
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Her er det vanlig rosaruss. Anonymous poster hash: 32f8a...953
☆☆☆ Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Synes det er litt søtt eg. Men den logiske sida av hjerna strittar imot. Skal økonomisk pressa familiar (som det sikkert finst i alle barnehagar) måtte legge pengar i russedress til knøttet også, i tillegg til finklede til dagen som dei har vokst frå neste veke omtrent?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Her er det vanlig rosaruss. Anonymous poster hash: 32f8a...953 Hvorfor skal de være russ? Er det fordi foreldrene synes det er gøy? Er det noe opplegg rundt det, eller er det bare dyre russeeffekter. Anonymous poster hash: ad083...d6a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Synes det er litt søtt eg. Men den logiske sida av hjerna strittar imot. Skal økonomisk pressa familiar (som det sikkert finst i alle barnehagar) måtte legge pengar i russedress til knøttet også, i tillegg til finklede til dagen som dei har vokst frå neste veke omtrent? Vi betalte 100 kroner for russelue, russediplom og russekort. Har man råd til å betale 2500 kr i barnehage i måneden, så har man råd til å legge ut 100 kr ekstra denne ene måneden. Jentungen synes det var kjempestas, de hadde overnattingstur for skolestartere med "russedåp" og avslutningsseremoni med egenlaget film og diverse. Anonymous poster hash: 681a0...01e
☆☆☆ Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Synes det er litt søtt eg. Men den logiske sida av hjerna strittar imot. Skal økonomisk pressa familiar (som det sikkert finst i alle barnehagar) måtte legge pengar i russedress til knøttet også, i tillegg til finklede til dagen som dei har vokst frå neste veke omtrent? Vi betalte 100 kroner for russelue, russediplom og russekort. Har man råd til å betale 2500 kr i barnehage i måneden, så har man råd til å legge ut 100 kr ekstra denne ene måneden. Jentungen synes det var kjempestas, de hadde overnattingstur for skolestartere med "russedåp" og avslutningsseremoni med egenlaget film og diverse. Anonymous poster hash: 681a0...01e Og det er ok for min del. Men om ein begynner med russedress o.l. i tillegg er det over grensa synes eg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Her er det vanlig rosaruss. Anonymous poster hash: 32f8a...953 Hvorfor skal de være russ? Er det fordi foreldrene synes det er gøy? Er det noe opplegg rundt det, eller er det bare dyre russeeffekter. Anonymous poster hash: ad083...d6a Aner ikke, har aldri vært det og mitt første barn er for ung. Men tror de kun har rosa russelue! Fullt mulig at de bruker de samme luene hvert år og. Tror neppe det er noen dyre greier, og de går bare i vanlig barenhagetog som alle andre. De synes vel det er stas da, man må la unga få ha det litt gøy! Jeg er helt for denne ordningen, tipper karneval er endel dyrere. Anonymous poster hash: 32f8a...953
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Synes det er litt søtt eg. Men den logiske sida av hjerna strittar imot. Skal økonomisk pressa familiar (som det sikkert finst i alle barnehagar) måtte legge pengar i russedress til knøttet også, i tillegg til finklede til dagen som dei har vokst frå neste veke omtrent? Vi betalte 100 kroner for russelue, russediplom og russekort. Har man råd til å betale 2500 kr i barnehage i måneden, så har man råd til å legge ut 100 kr ekstra denne ene måneden. Jentungen synes det var kjempestas, de hadde overnattingstur for skolestartere med "russedåp" og avslutningsseremoni med egenlaget film og diverse. Anonymous poster hash: 681a0...01e Men du har jo ikke kjøpt russedress, får ikke den til 100 kroner Anonymous poster hash: b47a7...3d4
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Forstår fortsatt ikke poenget. Om det kun er for å ha det gøy er det rimelig teit synes jeg. Gøy kan man ha det på andre måter. Og karneval trenger ikke koste ei krone som noen her mente var dyrt. Trodde russ var for videregående. Anonymous poster hash: ad083...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå