Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Eller ihvertfall halve natten. Han legger seg i sin egen seng og kommer inn på vårt soverom ca klokka to på natta. Er det virkelig så ille? Jeg synes det er koselig. Anonymous poster hash: a15c7...761
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Så lenge ungen takler å sove alene om det trengs, og fint kan overnatte borte etc, så mener jeg samsoving bare er sunt og koselig Anonymous poster hash: 01025...68b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Åtte år gammel datter sover ofte med meg. Legger seg i min seng tilogmed. Men aldri noe problem å få henne til å sove i sin egen, når kjæresten min for eksempel er på besøk. Anonymous poster hash: c6013...216
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Det gjør vi her i huset også. Anonymous poster hash: edaac...d97
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Uffda. De burde være store nok til å sove alene når de er eldre enn 5-6.. Anonymous poster hash: 07fff...7ef
mamma_bergen Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Min 8-åring kommer ofte oppi til meg i løpet av natten, bare koselig (og varmt!) Hun syns også det er kos og sier hun skulle ønske hun kunne gjøre det hos far også, men der får hun ikke lov..
Tired mama Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Så lenge det funker for dere, er det vel helt ok! :-)
L'attente Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Min jente kommer innimellom inn il oss, hun er syv år og det er bare koselig <3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Så lenge ungen takler å legge seg i egen seng eller sove hos andre, ser jeg ikke problemet Det må man føle på selv. (Personlig orker jeg ikke å ha unger i senga. Ikke for at det ikke er "koselig", men de er så urolige! (Og JEG ønsker at de skal ha som vane å sovne i egen seng).... De sover så urolig, med armer og bein overalt. Hu eldste har godt sovehjerte og liker best å sove i sin egen seng, helst i så mørkt rom som mulig. Minste på 5 liker ikke å sove oppe alene og kommer ned på natta. Da har han egen madrass foran senga, noe han synes er helt greit. Han er 9 år, men han sover vel ikke romp i romp med deg fortsatt når han er 16, vil jeg tro? Anonymous poster hash: a4d3c...57f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Og jeg har 10 åringen min på extraseng i soverommet hver eneste natt. Bare kom å prøv å si at det er galt. Blåser jeg langt i! Anonymous poster hash: 477b7...df8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Åååhh jeg syns det er så koslig:-) sønnen min på straks 5 kommer ofte inn til oss på natten. når jeg jobber nattevakt får han som oftest lov til å sove i vår seng fra leggetid:-) Han har ikke noe prob med å sove alene eller hos andre! Anonymous poster hash: 50cab...086
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Uffda. De burde være store nok til å sove alene når de er eldre enn 5-6.. Anonymous poster hash: 07fff...7ef Hvor gammel er du? Sover du alene? Anonymous poster hash: 477b7...df8
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Jeg tenker at hvis det funker for dere, så er det jo greit Det er ett fett hva andre syns. Hilsen ei som ikke orker unger i senga!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Så lenge du og ungen synes det er greit, så ER det greit! Som kursholderen vi hadde på et foreldrekurs i barnehagen sa; "ikke lag problemer av noe som ikke er et problem for de involverte". Her må femåringen legge seg på sitt eget rom, men om hun blir redd og kommer inn til oss på natta, så blir hun ikke avvist. I perioder skjer det ofte, andre perioder skjer det ikke i det hele tatt. Er ungen syk, hender det hun får "starte" hos oss også. Uansett ikke noe problem for noen av oss- vi foreldre rekker å gjøre det vi ønsker å gjøre før hun kommer (evt har vi flere andre rom vi kan gjøre det i;))-, og vi er begge slik at vi faktisk sover bedre med ungene nær oss. Det er heller ikke noe problem å få henne til å sove, eller sove hos andre. Hva andre mener om det, er meg/oss revnende likegyldig. Og andre får gjøre det som funker best for dem.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Jeg var ekstremt mørkredd som liten, og sov inne hos foreldrene mine til jeg var ca 8-9. Hadde det vært opp til meg ville jeg gjort det lenger også jeg kunne fint overnatte hos venner for da sov vi jo på samme rom:) Det har blitt folk av meg også! Og barna våre må gjerne komme inn til oss om de er redde. Minsten på 3 bruker vår seng mer enn sin egen.. Anonymous poster hash: 1758b...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå