Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Her har det hendt et par ganger fordi ho har sovet så mange timer i strekk på dagen. Ødelegger jeg rytmen hennes av det? Hun er 7 uker Anonymous poster hash: b9e60...4f5
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 jeg har aldri vekt min for å mate ,han sover 12 timer i strekk fra 2 mnd alder og sover som det passer han selv på dagen,,får mat når han er sulten. han her får flaske da, derfor mange timer sammenhengende søvn, men om du ammer så greit og vekke om du har kraftig melkespreng Anonymous poster hash: 51f90...e7c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Om natten ville jeg aldri gjort det. Men på dagen ville jeg kanskje gjort det om barnet sov i mange mange timer sammenhengende. Det hadde jeg gjort fordi jeg hadde vært redd for at baby skal snu døgnet med å ikke spise på dagen og bare sove. For da vil jo baby spise mer om natten. Men å vekke baby om natten for mat og bleieskift hvis det ikke er bæsj, det er jeg ikke for! 😉 Anonymous poster hash: e0535...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå