Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Lurer litt på om noen har bygget hus her? Vi drømmer om å bygge eget hvis vi finner en bra tomt i Vestfold, men har begrenset budsjett (6-6,5 mill totalt). Vi ønsker å bygge energieffektivt og trenger ca 200kvm (vil helst ha 2 hele etasjer + garasje m lagringsplass). Dere som har litt peiling på slikt, tror dere det er mulig å bygge dette for vårt budsjett? Vi er ikke handy, så må sette bort alt arbeid til andre, og tomter ligger på rundt 1mill her. Blir veldig glad for svar og tips :-) Anonymous poster hash: 84599...7e7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 kaller du virkelig over 6 mill for "begrenset budsjett"??Hvilken verden er det du lever i??? Anonymous poster hash: 2fdc4...39e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Med den tomteprisen så tror jeg det er realistisk! Mitt drømmehus (bygging) ligger på ca. 2,5 mill grunnpris, så kommer graving og mye ekstra utenom, beregner ca. 2 mill, så da blir det 4,5 for huset. Så kommer tomt i tillegg. Anonymous poster hash: d834a...2b6
Bumblebeee Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Regner med tomta skal inn i de 6 mill? Her i Rogaland er jeg ikke sikker på om det hadde gått, en tomt koster fort 3mill. Så kommer jo an på tomtepris.
Bumblebeee Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Beklager, så ikke den setningen om tomtepris. Da burde det jo absolutt være mulig.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Vi hadde fått til et slott av 6 mill her! Tomtene hives etter oss og vi er begge veldig handy Trenge 3 mill til å bygge drømmehuset vi som har høy standar, gjorde det meste selv og kjøpte nesten alt i utlandet. Anonymous poster hash: e848a...c88
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Ja, det burde holde fint. Sett opp et detaljert budsjett og ha en del å gå på. Husk også at det skal steller til ute. Anonymous poster hash: 4ae24...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå