Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Sønnen min på 6 mnd har diare. Det begynte tirsdag med 6 bæsjebleier, siden da har det vært 3-4 bæsjebleier i døgnet men nr 5 nettopp. Bæsjen er ganske løs. Har lest at løs bæsj i mer enn 3 bleier i døgnet regnes som diare. Prøver å gi masse vann og til lunsj får han banan. Han hadde 38 i feber en kort stund på tirsdag, ellers har han ikke hatt feber. Han er i godt humør og er aktiv, så ikke slapp, gråter ikke mer enn normalt, dvs lite. Han har en tann som er på vei opp, kan dette være "tannbæsj"? Når bør vi dra til legen? Anonymous poster hash: 20787...727
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Er det kun om allmenntilstanden blir dårlig el feber at man bør dra til legen? Null bæsj i dag så langt *bank i bordet* Anonymous poster hash: 20787...727
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Mi hadde masse bæsjebleier når hun fikk tann.... sikkert 5-10 til dagen på det verste. Varte ikke lenge da. Men er du usikker ta kontakt med lege/helsestasjon. Særlig om det varer så mye lenger enn over helga!! Anonymous poster hash: eedf0...881
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Mi hadde masse bæsjebleier når hun fikk tann.... sikkert 5-10 til dagen på det verste. Varte ikke lenge da. Men er du usikker ta kontakt med lege/helsestasjon. Særlig om det varer så mye lenger enn over helga!!Anonymous poster hash: eedf0...881 Takk for svar. Fremdeles null bæsj i dag Anonymous poster hash: 20787...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå