Gå til innhold

ForHOLDStegler, ikke forHÅNDsregler!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere ikke lære dere det snart?!

Beklager, men nå måtte jeg bare si det...

Ønsker ellers alle en god helg og god påske :-)

Anonymous poster hash: c2e69...4b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke lære dere det snart?!

Beklager, men nå måtte jeg bare si det...

Ønsker ellers alle en god helg og god påske :-)

....og hovmod står for fall!! Jeg skrev feil selv! Det heter forholdsRegler, selvsagt, he he

HI

Skrevet

He-he-he.... skal huske å skrive forholdsTegler neste gang :P

Men seriøst - jeg var aldri i tvil om at det heter forholdsregler tidligere. Etter å ha vært her på forumet altfor mye over en periode nå så har jeg flere ganger tatt meg selv i å måtte tenke meg om hva som er riktig - nettopp fordi jeg leser det så ofte feil her inne.

Det er egentlig ganske ille...

Anonymous poster hash: b6078...5b1
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ikke bare det, men setninger som "jeg gikk for OG spise" eller "HENNE hadde så fin frisyre" går igjen og igjen og igjen på forumet. Det hele vitner om noe lavere intelligens enn gjennomsnittet, på lik linje med prevanKsjon, statEstikk (særlig morsomt når man henviser til denne statEstikken for å bevise en teori man har :D) og andre morsomme brølere. Og nei, det er IKKE dysleksi hos 85% av medlemmer her på forumet.

Skrevet

Ikke bare det, men setninger som "jeg gikk for OG spise" eller "HENNE hadde så fin frisyre" går igjen og igjen og igjen på forumet. Det hele vitner om noe lavere intelligens enn gjennomsnittet, på lik linje med prevanKsjon, statEstikk (særlig morsomt når man henviser til denne statEstikken for å bevise en teori man har :D) og andre morsomme brølere. Og nei, det er IKKE dysleksi hos 85% av medlemmer her på forumet.

Men så bra at du trekker opp snittet her da.

Anonymous poster hash: 1a53c...f9e

Skrevet

For å ikke snakke om "HVEM vogn skal jeg velge?" og lignende setninger som smerter meg å lese...

Anonymous poster hash: 535a1...049

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

For å ikke snakke om "HVEM vogn skal jeg velge?" og lignende setninger som smerter meg å lese...

Signerer. Pluss svar som jeg fikk over, som mangler saklighet der man bare MÅ bitche bare fordi man kan.

Skrevet

Ser og at folk ikke klarer å bruke ovenfor/overfor riktig.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke alltid om småfeil, men HENNE hadde fin frisyre får det til å vrenge seg hos meg. Kanskje fordi jeg er vestlending på Østlandet og merker det ekstra godt siden det ikke forekommer der jeg er fra. Vi er motsatt egentlig og bruker "hon" der man skal si henne. De jeg kjenner som bommer på hun/henne har forøvrig ikke tegn til dysleksi.

Anonymous poster hash: a1feb...b9f

Gjest Fru Banderas
Skrevet

..samt at ikke en kjeft her inne vet hva "i forhold til" faktisk betyr, men likevel brukes det hele tiden.

Skrevet

Signerer. Pluss svar som jeg fikk over, som mangler saklighet der man bare MÅ bitche bare fordi man kan.

Okay, så da får du lage en liste over hvilke svar som er akseptable da.

For deg å mer enn antyde at de som skriver feil er mindre intelligente er ok, men å få en antydning tilbake om ditt eget selvbilde er ikke ok. Har jeg forstått deg rett?

Anonymous poster hash: 1a53c...f9e

Skrevet

F... off  :jepp:

Anonymous poster hash: 53b09...a8f
Gjest lykkeliggift
Skrevet

Så fint at du er med på å berike forumet med din intelligens da. Haha.

Skrevet

Da lærte jeg noe nytt! Jeg har alltid trodd det heter forhåndsregler :D :D :D

Forhold, forhold, forhold... Pugger!

Anonymous poster hash: bc436...115

Skrevet

Ser og at folk ikke klarer å bruke ovenfor/overfor riktig.

Den sliter jeg ofte med. Unngår å bruke det så godt jeg kan :P

Anonymous poster hash: e30fd...d49

Skrevet

Huff. Du må leve et kjedelig liv som gidder hisse deg opp over en skrivefeil. Du forstår hva de mener?

Håper ikke du har barn. De er jo ikke alltid like flinke til å stave.

Gooood påske. ;-)

Anonymous poster hash: 85bb4...183

Skrevet

Har alltid trodd det het forhåndsregler, men da lærte jeg noe nytt :-)

Skrevet

Huff. Du må leve et kjedelig liv som gidder hisse deg opp over en skrivefeil.

Å irritere seg er ikke nødvendigvis det samme som å hisse seg opp. Det er ingen i tråden her som blir eitrende sinna akkurat. Og skrivefeil (fra voksne mennesker, selvsagt!) er småirriterende. Det er også irriterende at du prøver å gjøre skrivefeil til en filleting som ikke betyr noe som helst.

Skrevet

Huff. Du må leve et kjedelig liv som gidder hisse deg opp over en skrivefeil.

Å irritere seg er ikke nødvendigvis det samme som å hisse seg opp. Det er ingen i tråden her som blir eitrende sinna akkurat. Og skrivefeil (fra voksne mennesker, selvsagt!) er småirriterende. Det er også irriterende at du prøver å gjøre skrivefeil til en filleting som ikke betyr noe som helst.

Åååå. Beklager. Visste ikke skrivefeil på er meningsløst nettforum var en STOR ting.

IGJEN, det må være jævelig kjedelige liv enkelte lever her inne.

Anonymous poster hash: 85bb4...183

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Takk for påminnelsen! Jeg bruker faktisk uttrykket feil, så tusen takk! 

Skrevet

Det må da være lov å irritere seg over skrivefeil. Spesielt hvem vogn skal jeg velge, og hva skal dere på i helgen. Grøsser når jeg ser de overskriftene. Skrivefeil er for det meste sløvhet. Ser bort ifra de som har dysleksi. De skriver faktisk ikke de feilene der så ofte heller. Så HI, jeg støtter deg!

Skrevet

Hvem vogn, etc er dialekt! Alle i Drammensområdet sier det...

Anonymous poster hash: 60cc9...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...