Gå til innhold

Angrer meg på at jeg byttet jobb :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bare 35% fast på den forrige jobben min, mye usikkerhet frem og tilbake og frustrasjon. Men gode kollegaer og ok lønn.

Så fikk jeg ny jobb.... Trodde dette skulle bli bra, har trivelige kollegaer men skikkelig dritt lønn.... Gikk ned 20 kr i timen. Bedriften jeg jobber i nå har ikke tariff avtale. Jeg jobber 90% og har mere utbetalt sum sumarum....

Nå viser det seg at en kollega hast sagt opp på gamle jobben, dvs jeg kunne fått større stilling og mere lønn. Dette gnager meg og får det ikke utgav hodet mitt.

Alle sier jeg er heldig som har fått jobb ettersom det er vanskelig å få full jobb her jeg bor.... Men ikke jeg... :(

Anonymous poster hash: 50d77...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg prøvd å kommet meg tilbake på den gamle jobben

Skrevet

Kan du ikke søke deg tilbake på den gamle jobben da?

Anonymous poster hash: fc9eb...6d8
Skrevet

Jo, hadde jeg kunne hadde jeg gjort det. Men regner med at stillingen kommer til p bli utlyst internt. Og da har jeg ikke rett til å søke.... :(

Skrevet

Vet du, jeg ville søkt uansett. Evt skrevet en generell søknad til den forrige arbeidsplassen. Hvor godt kjenner du sjefen på tidligere arbeidsplass? Kan du ta en telefon til vedkommende å forklare saken?

Skrevet

Ja, jeg vurderer å snakke med den tidligere sjefen min. Men føler meg litt dum også :( Trives ikke med dette her..... Er på jobb nå og tårene er i øyekroken.... For et rot :(

Skrevet

De blir jo bare superglade om du vil tilbake! det er jo ett stort pluss for dem å få noen de kjenner fra før. RING :)

Skrevet

Selv om di lyser ut internt kan du alikevel søke :) det gjore jeg da min mor hadde fått nys om enn stilling i kommunen da jeg ble sett på lik linje med dem som allerede jobbet i kommunen å fikk jobben. Det er billigere å bare lyse ut internt ;)

Anonymous poster hash: a93b1...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...