Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 http://www.nrk.no/norge/frykter-meslinger-kan-ramme-norge-1.7043347 Tenk at det skal være greit at barn som allerede er svekket skal dø!! Anonymous poster hash: 4ef30...85b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Og ellers skal man føle seg trygg med en homeopat (!!!!) i ryggen.. De har jo stålkontroll på hjernehinnebetennelse og andre alvorlige følgesykdommer.. Anonymous poster hash: 4ef30...85b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 De som velger bort vaksiner vet ikke barnas beste. Jeg leste nettopp noe lignende på en side fra USA, bare da var det influensa og vannkopper det gjaldt. Hvorfor er det greit at vi i norge ikke vaksinerer oss mot det? Vi som bor i et så rikt land burde tilby mange flere vaksiner. Hva hepatitt, tuberkulose osv.? Sykt at vi blir lurt til å tro at vi får vaksine mot alle "farlige" sykdommer, når sannheten er at vi mangler mange vaksiner. Anonymous poster hash: 42ae6...8ee
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Hjelpe meg! Ungen har hatt meslinger og det var virkelig ikke noe å hyle over. Mildere enn influensa. Anonymous poster hash: f94a9...519
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Hjelpe meg! Ungen har hatt meslinger og det var virkelig ikke noe å hyle over. Mildere enn influensa. Anonymous poster hash: f94a9...519 Jeg har hatt svineinfluensa. Var ikke så fælt det heller, men når folk dør av både meslinger og svineinfluensaen er det vel greiest at ingen får det,vel? Anonymous poster hash: 6e560...dbd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Hjelpe meg! Ungen har hatt meslinger og det var virkelig ikke noe å hyle over. Mildere enn influensa. Anonymous poster hash: f94a9...519 Jeg har hatt svineinfluensa. Var ikke så fælt det heller, men når folk dør av både meslinger og svineinfluensaen er det vel greiest at ingen får det,vel? Anonymous poster hash: 6e560...dbd Det dør vært eneste år mange mennesker pga vanlig influensa, tar du å vaksinerer deg selv og ungene vært bidige år? Har du revaksinert deg? De som dør er ofte svekket fra før av og har ikke mye å stille opp med. Normalt friske barn klarer fint disse typiske barnesykdommene som er "utryddet". Svineinfluensa har jeg også hatt den var også veldig mild. Når det gjelder disse meslingene forstår jeg ikke helt hvordan ungen har fått det ettersom vi ikke tilhører noen "alternative" miljøer. Min teori er at det er de nyvaksinerte barna som har smittet videre nettopp pga vaksinen. Anonymous poster hash: f94a9...519
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Ja,men da er det jo helt ok at de dør,de er jo "svekket fra før av"... Darwinisme,eller...? Anonymous poster hash: 6e560...dbd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Ja,men da er det jo helt ok at de dør,de er jo "svekket fra før av"... Darwinisme,eller...? Anonymous poster hash: 6e560...dbd Snakk om å vri på det jeg sier. Ønsker deg en fin dag for slikt gidder jeg ikke bruke tid på Anonymous poster hash: f94a9...519
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Wow............. Anonymous poster hash: d176e...c59
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Ok, HER burde faktisk barnevernet kobles inn når man ØNSKER å påføre barna potensielle dødelige sykdommer! DA er du, i mine øyne, en dårlig forelder. (Sikter til der det står om foreldre i disse smitteringene som oppsøker folk med sykdommen). Min datter fikk påvist influensa A, h1n1 svineinfluensa.. Hun var bare i litt dårlig allmenntilstand. Men folk verden over døde i fleng av dette, selvfølgelig kan jeg ikke sitte her å bagatellisere viruset bare fordi det gikk så greit for min datter! Det siste året har det vært utbrudd av kikhoste og en ting til (husker ikke i farta) her jeg bor. Kommunen slo full alarm, alle foreldrene fikk sterk anbefaling om å vaksinere barna om man ikke hadde gjort det allerede. Skjønner ikke hvordan noen tør å gamble med barnas liv og helse! For dette er vaksiner vi har hatt i "alle år", ikke noe man heiv sammen i ren panikk som i 2009. Dette er godt utprøvde vaksiner! Noen blir syke av vaksina, mens andre blir syke uten. Sånn er det dessverre. Men hvorfor utfordre skjebnen? Hvorfor sette penger på at det uvaksinerte barnet aldri vil få disse sykdommene, i disse tider hvor vi reiser verden rundt og man flytter på tvers av landegrensene? Anonymous poster hash: 9a1a2...5ef
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Hjelpe meg! Ungen har hatt meslinger og det var virkelig ikke noe å hyle over. Mildere enn influensa. Anonymous poster hash: f94a9...519 Og allikevel dør over 200 000 barn hvert år av meslinger... Anonymous poster hash: 0c757...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå