Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Siden jeg egentlig føler meg litt dum og ikke har lyst å ringe banken... Fikk nytt bankkort i posten nå. På baksiden er jeg vant med at det skal være bilde og litt info som fødselsnr, kontonr, undeskrift osv På det nye bankkortet var det helt tomt! Eller de 3 tallene som man bruker når man handler på nett står der da... Den firkanten som alt bruker å stå i er også borte, så kan jo virke som de ikke er tenkt at det skal være der heller. Har de forandret bankkortene siden sist jeg fikk, slik at det nå ikke er vanlig å ha bilde og fødselsnr og hele den pakken på kortet?? Eller har banken gjort en feil? Sendt meg feil kort eller rett og slett glemt å gjøre kortet ferdig før de sendte det.. Har så lite lyst å ringe banken i fall de sier "slik har ikke kortene vært på mange år altså!!" Jeje , selvtillit har jeg i bøtter og spann... Anonymous poster hash: 1f8c7...2ae
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Høres ut som du har fått et mastercard. tror nok at du bør ringe banken, eller dra innom de. Anonymous poster hash: 3d0e7...c24
bIomstre Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Hørte en kollega si det samme tidligere i uken. Hun hadde fått nytt kort, uten bilde. De hadde visst slutta med det, men hun ante ikke hvorfor. Hvis noen vet så rop ut, jeg lurer også!
bIomstre Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Info fra banken: http://sunndal-sparebank.no/om-oss/bankkort_uten_bilde Men de sier jo ikke noe om HVORFOR!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Tusen takk for svar! Jeg saumfarte hjemmesiden til banken min uten å finne noe der før jeg skrev her inne Da slipper jeg å ringe banken å føle meg dum da.. Anonymous poster hash: 1f8c7...2ae
bIomstre Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Her var det litt mer forklaring http://gruesparebank.no/om-oss/debetkort_uten_bankkort
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Stemmer det. Alle som bestiller nye bankkort nå får uten bilde og underskrift. Innen utgangen av 2016 skal alle vanlige bankkort byttes ut. Bankkort skal ikke lenger benyttes som legitimasjon Man vil etterhvert få egne ID-kort. Anonymous poster hash: 14952...957
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Bankkort ER IKKE gyldig legitimasjon, derfor har informajsonen vært misvisende. Nå endrer de praksis Anonymous poster hash: 4660e...e4d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Bankkort ER IKKE gyldig legitimasjon, derfor har informajsonen vært misvisende. Nå endrer de praksis Anonymous poster hash: 4660e...e4d Ikke i utlandet, men det har vært gyldig legitimasjon i Norge. Anonymous poster hash: 14952...957
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Se der da ble jeg mye klokere, takk for svar Anonymous poster hash: 1f8c7...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå