Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Det var en mørk og stormfull aften på anonymforums påskesamling på Langesund Fjordhotell. Påskeharen kom hoppende på lette crocs og i sebratruse inne mellom innleggene, på vei for å gjemme marsipaneggene sine til glede for nye og gamle brukere. Plutselig bråstopper den midt i et hopp: der, mellom melkespreng, fotballfruer og utro ektemenn, ligger en livløs bruker. "Påskemord!" tenker haren skrekkslagen, og bøyer seg over brukeren for å forsøke å lese nicket. "Å nei! Det er jo..." (fortsett selv...) Anonymous poster hash: 4b6ca...957
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 "Det er jo Luten!" Påskeharen klør seg på sebratrusa. "Hadde jeg bare hatt sametrusa på meg, så hadde jeg klart å tenke mye bedre! Hvem har gjort dette???" Luten var fortsatt varm, så dette grusomme mordet var ferskt. Da så Påskeharen noe i et hjørne... Anonymous poster hash: 984bc...b21
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Det var ei ku som sto der i hjørnet, over kua svevde en glorie så det var tydeligvis ei hellig ku. Den rautet megetsigende "møøøøøøøøøøøøderatøøøøøøøøøøør, møøøøøøøøøøøøøøderatøøøøøør!" og påskeharen ble så skremt at den mistet eggekurven. Da hørtes et hvin, og ned fra trærne styrtet avatarene til alle bakeglade dibbere for å sikre seg godsakene. De brydde seg like lite om den døde luten som om den levende, bare de fikk laget terter og curd og Kvæfjordkake var de fornøyde. Men hva var det som falt ut av kurven til sist? Det var jo en... Anonymous poster hash: 4b6ca...957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå