Gå til innhold

Fredag og påskeferiestart om 3-2-1---elsk/hat

Anbefalte innlegg

Skrevet

• Sjeldent etterlengtet nedleggelse av arbeid nærmer seg med stormskritt.

Det jeg må gjøre av arbeid i påsken kjennes ikke som arbeid

Det er tegn til sol på værmeldinga, om ikke på himmelen

Lønningsdag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baggen er pakket med marsipanegg og sandaler.

Jobb får være jobb, jeg tar fri fra manualer.

Påskeferieelsk opp og ned i mente.

Storfamiliesamling og sol i vente!

Sunniva presset appelsin får bli hjemme.

Jeg skal selv på Valencia-appelsinene klemme.

God påske til hver en krangledame her.

Hold om og hold av de du har kjær!

:sol:  :kristin:  :skya:

Skrevet

Det striregner og mannen har fått omgangssyke og er isolert på gjesterommet. MEN, vi andre storkoser oss. Jeg har en treåring som er fra seg av glede fordi det endelig er påskeferie. Vi skal pynte allerede i dag vi. Hvorfor vente når vi kan glede oss over det i ekstra mange dager? :) Desuten har jeg en tulle med øyne blå, og hun smiler i ett sett når hun sover. Venter bare på at det kommer våkensmil også nå. Elsk, elsk, elsk! :)

Skrevet

Elsk-

Baby med på jobb

Kort dag

Fått penger i dag.

Meldt sol , selv om jeg ikke ser den

Barnehagestengt og en hel uke med lille kosefisken min!

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

1 uke ferie er i Sikte, og det beste av alt? Ingen planer, annet enn å slappe av og nyte :nigo:

Nå kan alle bekymringer og problemer vente, er de ikke der etter påske var det ikke stort å få grå hår av likevel :arwen:

Håper alle krangledamene får en strålende helg  :strix:

Skrevet (endret)

Påskeferie? Har eg ikkje hatt sida vidaregåande. I år er eg i permisjon, så vi har heilagdagane saman, og det er stas. Før det kjem tre dagar aleine med ungane (barnehageansatte har tydeligvis fri), skal bli stas det også trur eg :)

Endret av ★
Skrevet

Elsk:

sol

har dusjet så slipper jeg å gjøre det i dag

påskeferie når jeg henter barna

selskap til tantebarnet mitt som blir 3 år på søndag, har ikke sett henne siden jul

fyr i ovnen

film på opptaksboksen

Hat:

det blir regn senere

må skrive til psykiateren som skal behandle meg. Skulle gjort det for lenge siden, men alt blir utsatt. Nå kan jeg ikke utsette det lenger.

vondt i hodet

Har sikkert mer, men har glemt det så da kan det jo verken glede eller være til bry :P

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Her har det vært så sterk sol fra litt over seks i morges at det var umulig å sove lengre.

Hat:

Verdens stiveste nakke - med påfølgende hodepine

Elsk:

Skal på thaimassasje nuhh! Bare få av meg synd-på-meg-selv-kosebuksa og inn i normale klær, også skal jeg ligge face down på en benk i en time mens jeg bare elsker alt.

Skrevet

Utenom det at sola skinner strever jeg med å finne elsk akkurat nå. Veldig uvanlig til å være meg. Men nå røyner det på.

Kjenner at jeg er på full fart mot veggen. Passer dårlig iom at dette også er min siste permisjonsdag, mandag er det tilbake på jobb. Akkurat nå har jeg jo mest lyst til å være hjemme med ungene mine så mye jeg kan.

Hjelper heller ikke at kollegaen min er 100% sykmeldt i uoverskuelig framtid, og at jeg dermed må finne ut av alt selv når jeg kommer tilbake. Jippi.

Trøsten får jo være at det bare er 3 dager på jobb før påske, slik at det ikke blir for brå start. 

Og så ønsker jeg meg en skikkelig elsk før vi drar på ferie, at jenta mi er frisk. Før jeg gjør det, er alt for det meste blæh. 

Sorry, her drar jeg ned hele snittet, det var ikke meningen. Håper dere andre har en flott dag. :)

Skrevet

elsk:

payday!

Sove lenge! Ihvertfall lenger enn når jeg skal på jobb

Jeg har ungene! frem til torsdag ihvertfall

Sol!

Kattunger

hat:

siden det er skoleferie kan ikke ungene ta skolebussen til sfo på tirsdag

kommer til å legge på meg 15 kg siden det er påbudt med godteri hele påska

det nærmer seg 17. mai, og at jeg må ordne i forbindelse med det

Skrevet

hat:

Nei, jeg tror faktisk godteri inntatt under sosial tvang (dvs jul, bursdag, påske, lørdagskos etc) er unntatt fra kalorier, så dette skal gå fint.

Skrevet

hat:

Nei, jeg tror faktisk godteri inntatt under sosial tvang (dvs jul, bursdag, påske, lørdagskos etc) er unntatt fra kalorier, så dette skal gå fint.

Gjelder det også de som er inntatt i pressede og stressede situasjoner også? Jeg stemmer iallefall for det.

Skrevet

hat:

Gjelder det også de som er inntatt i pressede og stressede situasjoner også? Jeg stemmer iallefall for det.

I din situasjon er alle kaloriregler kansellert eller underlagt hovedregelen "gjør det du må for å komme gjennom".

Skrevet (endret)

Elsk

kjolefredag i ny påskegul kjole

Kakefredag på jobb, min tur - sjokoladeterte med appelsinkrem (appelsincurd med chili og lettpisket krem med vanlijestang) (altså dekonstruert kvikklunsj og appelsin ;) )

Sol

Første sykkeltur hjem fra jobb (17km) med sykkel rett fra service :D

Sole seg på verandaen, bleikfeit i neongrønn treningsbh (skremme naboer)

Pizza og vin i nær framtid

Lønn

Påskeferie

Hat

Rotete hus, men rotet stikker ikke av til i morgen, så det får nok ligge litt til

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Utenom det at sola skinner strever jeg med å finne elsk akkurat nå. Veldig uvanlig til å være meg. Men nå røyner det på.

Kjenner at jeg er på full fart mot veggen. Passer dårlig iom at dette også er min siste permisjonsdag, mandag er det tilbake på jobb. Akkurat nå har jeg jo mest lyst til å være hjemme med ungene mine så mye jeg kan.

Hjelper heller ikke at kollegaen min er 100% sykmeldt i uoverskuelig framtid, og at jeg dermed må finne ut av alt selv når jeg kommer tilbake. Jippi.

Trøsten får jo være at det bare er 3 dager på jobb før påske, slik at det ikke blir for brå start. 

Og så ønsker jeg meg en skikkelig elsk før vi drar på ferie, at jenta mi er frisk. Før jeg gjør det, er alt for det meste blæh. 

Sorry, her drar jeg ned hele snittet, det var ikke meningen. Håper dere andre har en flott dag. :)

Klem  :klem:

Sjokolade og rødvin er på sin plass!

Skrevet

Elsk: Gærnegjengen min i bilen og god stemning, jeg gleder meg noe aldeles hurra til å komme frem til jordbærstedet mitt.

En bitte liten hat: Rakk ikke polet, og er litt bekymret for noen jeg bryrmeg om.

Ellers ok.

Skrevet (endret)

Hvor er du på vei, amandine? Jeg har masse sprit her!😜

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet

Ha ha takk for tilbudet frk Gorilla! Men jeg er på vei stikk motsatt:-) Har forøvrig ikke drukket sprit siden ca 1990 da Amandine ble observert på en bardisk i Paris mens hun spilte heftig luftgitarB-)

Skrevet

Ha ha takk for tilbudet frk Gorilla! Men jeg er på vei stikk motsatt:-) Har forøvrig ikke drukket sprit siden ca 1990 da Amandine ble observert på en bardisk i Paris mens hun spilte heftig luftgitarB-)

Har vin i Oslo om det hjelper 

Skrevet

Vel, da må du nesten komme hit en dag for å smake på vodka med Pink Lemonade-te fra Kremmerhuset. The Sug Lut Way. :)

Skrevet

Hvor er du på vei, amandine? Jeg har masse sprit her!

Skal til "nabolget" ditt siste del av påsken, kjekt å vite at det finnes sprit om vi går på en smell ;)

Skrevet

Skal til "nabolget" ditt siste del av påsken, kjekt å vite at det finnes sprit om vi går på en smell ;)

Æææh, da må du gi beskjed, for jeg er hjemme lør-man, og er med på sprell! :) Stiller med gratis sprit, har aaaaltfor mye stående av det etter x-antall graviditeter, bryllup og hele skiten. Til og med vin og cider som gikk ut på dato for 2 år siden.. :P

Skrevet

Æææh, da må du gi beskjed, for jeg er hjemme lør-man, og er med på sprell! :) Stiller med gratis sprit, har aaaaltfor mye stående av det etter x-antall graviditeter, bryllup og hele skiten. Til og med vin og cider som gikk ut på dato for 2 år siden.. :P

Sender deg mld på fjasboka om det blir party eller tid til kaffe! (familieferie ;) ) 

Skal sikkert inn til Stavanger neste lørdag, må innom 7himmel for kjoleshopping! Er helt forelsket i den butikken der  :strix:

Skrevet

Sender deg mld på fjasboka om det blir party eller tid til kaffe! (familieferie ;) ) 

Skal sikkert inn til Stavanger neste lørdag, må innom 7himmel for kjoleshopping! Er helt forelsket i den butikken der  :strix:

Ah, hadde jeg hatt penger skulle jeg hengt meg på, elsker også kjolene derifra. Men det må nok vente til det faktisk havner lønn på kontoen. Litt alkohol, derimot, det greier vi alltid skrape sammen noen kroner til! :P

Skrevet

Ah, hadde jeg hatt penger skulle jeg hengt meg på, elsker også kjolene derifra. Men det må nok vente til det faktisk havner lønn på kontoen. Litt alkohol, derimot, det greier vi alltid skrape sammen noen kroner til! :P

Jeg får faktisk rykkninger og tics når der går for lenge mellom Stavangerbesøkene, mye pga 7himmel. Har forresten verdens fineste regnkåpe derfra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...