Gå til innhold

Er dette passe med mat til selskap med 26 pers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kyllinglår, grillede

Karbonader med løk

Paatasalat med skinke

Brokkolisalat

Ørret og eggerøre

Hjemmelaget potetsalat

Spekemat

Loff

Focaccia

???

Noe annet lettvint vi evt kan supplere med?

Anonymous poster hash: f8f1a...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Det vil jeg da tro! Kanskje det eneste er en vanlig salat i tillegg. Den trenger sikkert ikke være så stor, men godt med noe som er litt friskt ved siden av synes jeg :-)

Anonymous poster hash: a4aa4...6cc

Skrevet

Lurt, tusen takk for tips!:)

Hi

Skrevet

Hvor mye har du av hver? Vi skal ha barnedåp med 25 gjester, og lurer på om vi har beregnet bra med mat.. Går helt bra med for mye, men krise om det er for lite:/

Skrevet

Hvor mye har du av hver? Vi skal ha barnedåp med 25 gjester, og lurer på om vi har beregnet bra med mat.. Går helt bra med for mye, men krise om det er for lite:/

Vi har forresten:

1,5 kg røykt laks

Eggerøre

Ca 75 karbonader med løk

1,5 kg spekeskinke

1kg roastbeef

6kg kyllingklubber

5pk Amerikansk gryte

Cabbaret

Skivet ost, 1kg hamburgerrygg

6kg Potetsalat

Waldorfsalat

Kaker:

Dåpskake

Ostekake

Suksessterte

Cupcakes

Firkløverkake

Iskake

Skrevet

3 karbonader til hver er sansynlig vis alt for mye. Jeg tror også det blir for mye kylling.  Da ville jeg heller hatt litt mer roastbiff.

Gryteretten fra pose ville jeg droppet om det ikke er en spessiell familietradisjon eller noe sånt. Desuten ville jeg hatt noe brød eller rundstykker til.

Anonymous poster hash: 7ef02...abc
Skrevet

3 karbonader til hver er sansynlig vis alt for mye. Jeg tror også det blir for mye kylling. Da ville jeg heller hatt litt mer roastbiff.

Gryteretten fra pose ville jeg droppet om det ikke er en spessiell familietradisjon eller noe sånt. Desuten ville jeg hatt noe brød eller rundstykker til.

Anonymous poster hash: 7ef02...abc

Det som blir til overs av Karbonadene og kyllingen fryser jeg bare ned:)

Gryteretten er det så mange som liker, spes ungene, så den må vi ha. Roastbiff er det ikke alle som spiser, derfor tok jeg bare 1kg av det.

Skal selvfølgelig ha pariserloff til:)

Skrevet

Hi her.

6 kg potetsalat? De færreste spiser 250 gram av det til et koldtbord! Tror dere har aaaltfor mye mat. Men deilig med rester, så det er ingen krise:)

Vi har beregnet som cateringfirmaet her gjør. 1 kyllinglår på hver pluss noen ekstra, 2 karbonader på hver pluss noen ekstra, store skåler potetaalat, brokkolisalat og pastasalat. Litt over ett kilo spekemat. 5 loffskiver og focaccia på hver. En stor ørretside. Eggerøre av 35 egg...

Skrevet

Ja, vi har helt sikkert altfor mye mat.. Ser det nå når jeg har satt opp alt!😂 Menmen, kan innvitere til lunsh en dag også da😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...