Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Er så lei det her! Har pstd, depresjon og angst. Går til psykolog. Har alltid bekymringer rundt kroppen min. En tid kan det være at jeg tror jeg har lagt på meg, at jeg er feit, rumpa er blitt stor, magen er veldig stor???Så pauser det en stund, så kommer det: usj, håret er så stygt. Pauser: det er noe galt med tennene mine? de er ikke som alle andres?? Det er noe HELETIDEN!! dette er liksom bare en brøkdel av plagene mine ellers, men det er dette som er nytt nå... tips, råd eller "erfaringer"? Anonymous poster hash: dbcd9...229
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Slutt å bruk energi på sånt tull. Her er sannheten: INGEN BRYR SEG OM HVORDAN DU SER UT UANSETT! Anonymous poster hash: a7246...b6c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Det er ikke noe tull for meg. Det ødelegger livskvaliteten min uansett hvordan jeg, eller andre, vrir og vrenger på det.. Anonymous poster hash: dbcd9...229
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Har du prøvd psykomotorisk fysioterapi? Vet flere som har hatt veldig god effekt av det sammen med psykologbehandling. Det blir lettere å bli venn med kroppen sin med den behandlingen. Snakk med legen din og få en henvisning. Du kan også ringe til de som driver med slik behandling og få satt deg på venteliste selv om du enda ikke har fått henvisningen fra legen. Men du må ha henvisningen når du kommer til første behandling. Jeg har selv veldig god erfaring med psykomotorisk fysioterapi, fikk et helt annet forhold til kroppen min, og det var utrolig godt Det er en vei ut av slik du har det - lykke til og klem Anonymous poster hash: 8ebb6...6b7
Novemberdama Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Denne quoten fra Dr Seuss er virkelig noe å tenke på og ta til seg, for den er så sann:
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Denne quoten fra Dr Seuss er virkelig noe å tenke på og ta til seg, for den er så sann: seuss.jpg Så hvis noen føler for å rope ut drittslenging til folk, f.eks overvektige, fordi de føler for det, så skal de gjøre det? Fordi de som ikke liker det, ikke betyr noe.. Jaddaaaaa... Anonymous poster hash: 0ad63...dce
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Denne quoten fra Dr Seuss er virkelig noe å tenke på og ta til seg, for den er så sann: seuss.jpg Så hvis noen føler for å rope ut drittslenging til folk, f.eks overvektige, fordi de føler for det, så skal de gjøre det? Fordi de som ikke liker det, ikke betyr noe.. Jaddaaaaa... Anonymous poster hash: 0ad63...dce Det står ikke i det ordtaket at du kan mobbe hvem du vil! Det er en huskeregel for usikre og snille folk, men absolutt ikke til blærete, høylytte og bøllete egoister. "Du skal være den du er og våge og fortelle om dine følelser, og mennesker som ikke liker det er ikke er dine ekte venner, og du skal ikke bry deg med hva de synes. De som liker deg som du er, er det som betyr noe." Anonymous poster hash: e27c3...900
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Skal jeg si deg et sannhetens ord,HI? Du ER tankene dine! Det er du som lager disse tankene dine,ikke noen andre i hele verden. Det er du som må ta tak i dette selv,ingen andre kan gjøre det for deg. DU må begynne å forandre tankemønsteret ditt,for som du holder på nå,så bryter du bare ned deg selv. Du trenger sikker t hjelp til det,kanskje du skulle gå på et kurs der du lærer deg å bryte sånne destruktive sirkler du selv vikler deg inn i,for lett er det ikke men absolutt mulig! Ikke se på deg selv som et offer,du ER ikke angsten og depresjonen din,det er kun en liten del av deg.Ikke la de definere deg,da kommer du aldri i livet ut av gjørma. Du må ville ut av dette tankemøstret,det krever hard jobbing,men ingenting er umulig.Vi kan alle bli et bedre jeg ved hjelp fra folk som kan hjelpe oss. Anonymous poster hash: eee9f...619
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Vet du HVA årsaken til denne dårlige selvtilliten skyldes? Er det traumer fra tidligere, påvirkning fra sosiale medier (blogger, Facebook ect)? Det må jo være en grunn til at du plutselig har begynt og henge deg opp i eget kroppsbilde, som for øvrig er veldig slitsomt, har vært igjennom det selv! Kan ærlig si at jeg er ikke strålende fornøyd med hva jeg ser i speilet, selv om at jeg er en normalvektig og slank dame! Men jeg tror at kvinner spesielt, er veldig flinke på og se det de ikke er fornøyd med, enn det de faktisk bør være fornøyd med! Jeg prøver og si til meg selv at jeg ser bra ut som jeg er, og det har blitt noe bedre, men jeg blir noe frustrert når jeg kommer over de "perfekte" rosabloggerne og grupper på Facebook som sier at "strong er det nye skinny" ect...det er et sykt sykt samfunn vi lever i nå, og jeg lurer på hvordan den neste generasjon jenter skal komme seg igjennom det presset som stadig øker! Jeg vet det ikke er lett (det har tatt tid med meg også), men prøv og si til deg selv at du er god som du er, rett deg opp i ryggen og hev hodet! Som Cristina aguilera synger : you are beautifull no matter what they say :-) Anonymous poster hash: 92e89...cf8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Jeg ble mobbet store deler av skolegangen, er stille og innebesluttet. Har EN venn jeg omgås med og det får liksom ikke saken noe bedre. Har aldri vært fornøyd med kroppen sånnsett, men vet ikke hvorfor det har blitt så ille nå Huff.. Får vel prøve å ta meg selv i nakken. hi Anonymous poster hash: dbcd9...229
Novemberdama Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Denne quoten fra Dr Seuss er virkelig noe å tenke på og ta til seg, for den er så sann: seuss.jpg Så hvis noen føler for å rope ut drittslenging til folk, f.eks overvektige, fordi de føler for det, så skal de gjøre det? Fordi de som ikke liker det, ikke betyr noe.. Jaddaaaaa... Anonymous poster hash: 0ad63...dce WOW! Haha, det er det dummeste jeg har lest her inne noen gang!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Om du ikke allerede har, skaff deg en hund:) kom deg ut, bruk tid og energi på mosjon og trening av den. Da vil du se nye sider med livet og deg selv. Den elsker deg selv om du ikke har pusset tennene, og gir deg kyss og kjærlighet uavhengig av dårlig ånde, svær rumpe, og ustelt hår;) Jeg har angst og depresjon jeg også, men gleden mine barn gir meg, at vi har friske og mange dyr som krever tid og stell, tår fokuset vekk fra meg selv, gir livsglede og viser at livet er mye mer, det er bra-samme hvordan jeg ser ut;) Jobben min som sykepleier er og fin, det er viktigere at kroppen er fungerende enn at den ser bra ut. Var utrolig kroppsfiksert før jeg fikk familien min, men det forsvinner mer og mer. Så her sitter jeg, far har levert i barnehagen, jeg har joggedressen på, ikke har jeg dusjet i dag heller, men det spiller ingen rolle for nå skal jeg og bikkja ut i skogen og kose oss i sola, mens fuglene kvitrer så fint. Etter på kommer de hjem og da har jeg planlagt hyggelig og god middag:) Stå på, ikke la livet gå under for noe så dumt. Om noen år, når du ligger gammel, syk og "stygg" på sykehjemmet, kommer du til å angre dypt og sårt på all den tiden du brukte av livet ditt og andres på sånt tull. Vet det er hardt, men en dag vil du klare det. Jobber daglig med meg selv og mine utfordringer, så jeg vet hva jeg prater om. Har du er snill mann/kjæreste er og det å ha et godt samliv/sex en god måte å like seg selv. Jeg fokuserte så mye på egen kropp og prestasjoner før i sengen at jeg ikke nøt det overhodet, men løsningen ble type bondage sex haha. Da er jeg bindt fast, med bind for øynene og har bare å adlyde, jeg blåser i meg selv, og jammen er det utrolig godt og orgasmene gjør meg lett til sinns:) Lykke til:) Anonymous poster hash: 00d64...e22
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Jeg ble mobbet store deler av skolegangen, er stille og innebesluttet. Har EN venn jeg omgås med og det får liksom ikke saken noe bedre. Har aldri vært fornøyd med kroppen sånnsett, men vet ikke hvorfor det har blitt så ille nå Huff.. Får vel prøve å ta meg selv i nakken. hi Anonymous poster hash: dbcd9...229 Du må ikke synes så synd på deg selv! Se muligheter istedet for begresninger!Finn ut hvem du er ,hva vil du gjøre med livet ditt?hvor vil du hen? Få i det et dyr,god ide,for da får du fokuset bort fra deg selv, og det er bare sunt! Anonymous poster hash: eee9f...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå