Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Advarsel litt ekkel beskrivelse. Etter sex merket jeg at jeg blødde. Det var mer brunlig blod enn friskt og rødt. Ikke mye.. men kom en del på papiret. Aldri opplevd dette før. Hva kan det være:-( noen som har opplevd å blø etter samleie?? Anonymous poster hash: 1f091...e0f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Jeg har opplevd dette et par ganger. Jeg har endometriose, og når dette har skjedd er det blodsyster som har sprukket. Blodet som kommer fra systene er alltid brunt blod, ihvertfall hos meg. Anonymous poster hash: b1cb4...f4a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Ok.. bør vel kanskje sjekke meg for dette da. Takk for svar! Anonymous poster hash: 1f091...e0f
<3 2G <3 Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 En liten rift i en slimhinne gir slikt blod. Var mest en "gammel" rift som ga "lyd" fra seg etter sex her. Kun som prøver eller gravid. Da hadde jeg fryktelig følsomme slimhinner.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Har også Endometriose, og har hatt flere ondartede cyster på eggstokkene, og når de sprekker, renner det ikke ut noe blod i det hele tatt.. o.O Kan vær at siden hele buken min er proppa med Endometrium (sykdommen), at cysteblodet ikke får komme ut i det hele tatt.. Anonymous poster hash: a6028...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå