Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Same as always kan jeg tenke meg,altså hverdagsmat Anonymous poster hash: 417d5...2e9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Same as always kan jeg tenke meg,altså hverdagsmat Anonymous poster hash: 417d5...2e9 Så kjedelig da. Anonymous poster hash: 81a6c...512
Hønemor30 Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Blir bare hjemme torsdag og fredag. Blir nok langtidstekt lammelår og hel stangekylling
Førstemann Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Har handlet to lammemiddager ihvertfall. Den ene blir gryte med couscous og masse krydder, den andre tenkte jeg å langtidssteke i Rømertopf. Ellers blir det lange frokoster med mye godt pålegg og bagels. Pølser på bål hører jo også med, så det blir nok også middagen et par dager.
Modesty Blaise. Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 (endret) Vi har installert oss på hytta, og gikk litt bananas på Nordby på veien... Så hittil er det kjøpt inn andebryst, kalvestek, høyrygg av okse (som skal langtidstekes), forskjellige typer ordentlige pølser. I tillegg blir det et lammelår, mannen skal kverne kjøtt til ordentlige burgere. Og jeg ser at vi må få inn noe fisk på menyen her Sånn går det når to matvrak er på tur, og skal ha nesten 14 dagers ferie. Endret 11. april 2014 av Modesty Blaise.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Det eneste vi har planlagt er finnbiff Skal også handle inn noe gode rundstykker og godt pålegg, og forskjellige pølser til den tradisjonelle grillinga i fjæra nedenfor hytta. Marsipan er selvskreven snop. Gleder meg! Anonymous poster hash: fe836...b09
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Denne helgen: fredag taco, lørdag indrefilet av elg, søndag hjemmelagete kjøttkaker. Mandag, tirsdag, onsdag: ikke planlagt, men det blir fisk i tre forskjellige varianter. Skjærtorsdag: kalkun Langfredag: kongekrabbe, reker, masse godt tilbehør og hjemmebakt loff. Påskeaften: lammelår 1. Påskedag: finnebiff 2. Påskedag: indisk gryte med rester av både elg, kalkun og lammelår. Ellers skal jeg bake: rundstykker (fine og grove med valnøtter), loff, grovbrød, pølsebrød til turer og grilling, cookies, suksessterte, verdens beste og en deilig sjokoladekake, ikke bestemt hvilken enda. Gleder meg:) God påske til dere alle:) Anonymous poster hash: c4db4...40e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Frem til tirsdag vanlig hverdagskost. Fra onsdag på hytta blir det elgkjøtt, , sodd, lammelår, ribbe og så er det en middag som ikke er klar enda. Pølse blir også med da vi lager bål på skitur:-) Anonymous poster hash: 94ea6...e40
Gjest Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Ikke noe annerledes enn ellers. Blir vel litt grillings, restaurantbesøk og koldtbord på Påskeaften
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 taco drøssevis av smågodt masse sjokolade Cola Anonymous poster hash: 95ecc...0cf
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Same as always kan jeg tenke meg,altså hverdagsmat Anonymous poster hash: 417d5...2e9 Så kjedelig da. Anonymous poster hash: 81a6c...512 Kommer jo helt an på hvilken hverdagsmat man spiser det da!Gidder ikke å spise meg ihjel kun fordi det er påske,påske for meg handler ikke om maten,men å bare være sammen og ha fri Anonymous poster hash: 417d5...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå