Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Skikkelig flaut men jeg tuller alltid med åpningstider og fridager i påsken. Har bodd mange år i utlandet og er i permisjon, men begynner skolene o.l som vanlig mandag 21. ? Anonymous poster hash: 14029...223
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Nei mandag er helligdag. Tirsdag 22. Er vanlig arbeidsdag 😊 Anonymous poster hash: 9a894...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå