Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 En ny liten jente bortført... Jeg gråter ved tanke på å stå i denne situasjonen. Stakkars foreldre, stakkars barn! For en grusom situasjon Slike ting SKAL ikke skje! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/madeleine-forsvinningen/australia-treaaring-forsvant-mens-foreldrene-sov/a/10130545/ Anonymous poster hash: 439c0...b94
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Fy så brålik hun var Madeleine... skummelt! Anonymous poster hash: f9ace...8f4
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Jeg sjekker sønnen min flere ganger om kvelden før jeg legger meg. Min aller aller største frykt er å ikke finne ham i sengen, eller andre steder i huset. At han skal forsvinne... Slike saker får meg til å fryse på ryggen. Man får lyst å kaste seg på et fly til Australia for å hjelpe dem å finne henne. Tenk så utilstrekkelig man må føle seg som foreldre. Så hjelpeløse, og fortvilet. Ikke minst livredde! Grusomt! Og jeg må si meg enig med henne over. Hun lignet da voldsomt på Madeleine?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Og der fikk ikke jeg sove i natt Anonymous poster hash: 5c1ca...b60
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Ho er ikkje lik Madeleine ut over at begge har blondt hår og blå auge. Dette er grusomt, men ikkje sensasjonaliser det. Denne lille jenta kan frmaleis vere i live, om ho ikkje er det fortener ho å bli hugsa som den ho var og ikkje som ho jenta som likna litt på Madeline. Anonymous poster hash: 5fc9f...428
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Tragisk.... Stakkars foreldre.. og stakkars jente.. i motsetning til Madeleine saken så har jo ikke foreldrene her vært uansvarlige.... Anonymous poster hash: ea95c...46c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Hun lignet ikke et pøkk på Madeleine, skjerp dere. Tragisk sak. Anonymous poster hash: deeb6...ec8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Jeg våknet en morgen og fant ikke datteren min. Fy faen det er et jævligste jeg har opplevd!! Hun var 2 år og borte. Helt hysterisk løp jeg rundt i hele leiligheten og ut på trappa for å rope. Der i hagen satt hun og lekte med katten. Hun hadde fått til å låse opp døra og slippe ut katten, og fulgte likegodt ut sammen med katten. Det er nesten 2 år siden det skjedde og den følelsen sitter fortsatt i. Føler med foreldrene og håper det ender godt for dem Anonymous poster hash: 2a706...b06
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Synes det at det lukter muffins lang vei.... Påfallende..... Anonymous poster hash: 05f20...0c6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Hun lignet ikke et pøkk på Madeleine, skjerp dere. Tragisk sak. Anonymous poster hash: deeb6...ec8 At noen sier at hun ligner på Madeleine, kvalifiserer vel neppe til et "Skjerp dere!" ? Det er vel bare slik de observerer det? Saken er jo like grusom uansett om hun ligner eller ei? HI Anonymous poster hash: 439c0...b94
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Å nei:-( Hjertet mitt blør.. Tragisk verden vi lever i :-( Anonymous poster hash: 6377b...617
Gjest Kira Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kira Brukermoderator
skjotta Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Jeg ser ingen forbindelser eller likheter til Madeleine saken. Annet land, denne saken skjedde i familiens hjem Madeleine var på ferie... eneste likhet er kjønn, alder og at jenta forsvant i løpet av natta... desverre er det ikke hverken første eller siste gang det skjer. Men typisk media å trekke slike konklusjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå