Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Hjelp meg damer Trenger tips Anonymous poster hash: fcafd...e55
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Handler jo ikke om at man er under eller over en viss høyde. Handler jo om kroppsfasong. Anonymous poster hash: 37b10...6aa
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 du kan godt ha lang kjole er 162 selv så jeg ville tenkt på å finne en kjole som har litt utrigning (ikke vulgert, men litt hud tåler man) kanskje en splitt? bare armer, marker midjen din, enten med et pent belte eller i form av kjolens snitt til sommeren kan man jo fint ha litt farge/møsnter på kjolen. ellers ville jeg for all del unngått kjoler som går midt på leggen - de deler bena i to og får oss litt korte til å se ENDA kortere ut ville enten gått for ankellengde eller rett over kneet om du setter opp håret vinner du litt ekstra høyde rent visuelt når halsen ser lengre ut og håret litt høyere passe høye hæler er heller aldri feil, lengre kjole tillater litt høyere hæler - så fremt man kan gå pent i dem vel og merke har ingen spesifikke kjoler å tipse deg om, men det er dette jeg ville tenkt på om jeg var i din situasjon Anonymous poster hash: f08c8...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå