Gå til innhold

Noen frisører her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå lysebrunt hår med rødskjær i. Farget det i en 7er hos frisøren, en kald naturlig farge som het ask eller noe. Likevel er rødskjæret kommet nå 1 mnd etterpå. 

Jeg er egentlig kommunegrå/kald lysebrun og hadde nesten platinablondt før frisøren tok denne brunfargen i håret mitt som gjorde meg rød. 

 

Er det noe håp for meg at jeg kan få tilbake den kalde fargen min igjen? Skulle nesten bare ønske de kunne farget meg grå, for den blir jo varm likevel.



Anonymous poster hash: 17254...958
Videoannonse
Annonse
Gjest Tittentott
Skrevet

Har en venninne som er frisør, men husker ikke helt hvilken type sjampo man skulle bruke mot de forskjellige skjærene, men tror kanskje sølvsjampo skal gjøre fargen kaldere. 

Gjest Tittentott
Skrevet

Googlet litt og kom frem til at lilla pigmenter skulle hjelpe. Jeg brukte joico sin color endure violet shampoo når jeg hadde lysere hår :-) Sølvshampoo tar visst gulskjæret. 

Skrevet

Grunnen til at rødskjæret skinner igjennom er fordi det har mye pigment. Og den kalde farven "vaskes" ut raskere enn hva rød pigmentet gjør. De satte i rød pigment i håret ditt når du gikk for blond til mørk. Ellers hadde det blitt grønt. Farg en gang til med nr 7 så blir det hakke bedre. Mulig du må gjøre det flere ganger:)

 

Anonymous poster hash: a5c20...640

Skrevet

Jeg har hatt 7en tidligere, og uansett om de tar en ren naturfarge flere ganger eller blander sølv/blått i den så blir den rød etterhvert :/

 

HI



Anonymous poster hash: 17254...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...