Gå til innhold

Hva tenker du om denne mannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er snart 30 år, har to barn med eks´en som han har annen hver helg og en gang i uka. 

For noen uker siden solgte han bilen. Han kjøpte seg motorsykkel (han har ikke motorsykkellappen) og kjører rundt med den. Barna er såpass små at de ikke kan sitte på med ham. Når denne mannen har samvær med ungene, er det moren hans som henter ungene og kjører dem rundt om de skal på noe..



Anonymous poster hash: ae2ef...929
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En smule egosentrisk. Tenker jeg.

Skrevet

Jeg tenker at han er en guttunge.. Lite voksen og egoistisk med store planer :P

Gjest Tittentott
Skrevet

Uselvstendig. Og det er ikke positivt i en alder av snart 30. Og tenker at han ikke virker som en person som tenker særlig igjennom ting, og heller gjør det som passer han selv best. Har han tenkt på konsekvensene av å bli stoppet uten motorsykkel lappen? 

Skrevet

Han kan jo ikke kjøre rundt på MC uten lappen, langt mindre ha med barna.

Hadde tipset politiet.

Skrevet

Uselvstendig. Og det er ikke positivt i en alder av snart 30. Og tenker at han ikke virker som en person som tenker særlig igjennom ting, og heller gjør det som passer han selv best. Har han tenkt på konsekvensene av å bli stoppet uten motorsykkel lappen? 

Ved spørsmål eller kommentarer om det med motorsykkellappen, svarer han at "jeg blir ikke stoppet"..

Jeg holdt på å tipse politiet en gang, men jeg visste ikke hvilken vei han skulle kjøre. Kan jeg tipse politiet om det, altså kun gi navn og adresse? Politiet får vel ikke tatt ham når han ikke kjører motorsykkelen, men bare har den parkert?

Jeg synes han er utrolig umoden. Moren hans behandler ham som om han er 12 år, om ikke yngre. 

Jeg blir utrolig provosert over at han kjører motorsykkel uten motorsykkellappen, og jeg blir kanskje enda mer provosert av at han kjøper seg motorsykkel når han mye mer trenger en bil slik at han får kjørt barna til og fra dit de skal.

 

HI

 

Anonymous poster hash: ae2ef...929

Gjest Tittentott
Skrevet

 

Uselvstendig. Og det er ikke positivt i en alder av snart 30. Og tenker at han ikke virker som en person som tenker særlig igjennom ting, og heller gjør det som passer han selv best. Har han tenkt på konsekvensene av å bli stoppet uten motorsykkel lappen? 

Ved spørsmål eller kommentarer om det med motorsykkellappen, svarer han at "jeg blir ikke stoppet"..

Jeg holdt på å tipse politiet en gang, men jeg visste ikke hvilken vei han skulle kjøre. Kan jeg tipse politiet om det, altså kun gi navn og adresse? Politiet får vel ikke tatt ham når han ikke kjører motorsykkelen, men bare har den parkert?

Jeg synes han er utrolig umoden. Moren hans behandler ham som om han er 12 år, om ikke yngre. 

Jeg blir utrolig provosert over at han kjører motorsykkel uten motorsykkellappen, og jeg blir kanskje enda mer provosert av at han kjøper seg motorsykkel når han mye mer trenger en bil slik at han får kjørt barna til og fra dit de skal.

 

HI

 

Anonymous poster hash: ae2ef...929

 

Du kan tipse politiet om at han pleier å kjøre motorsykkel uten at han har lappen på dette, og legge med en beskrivelse av motorsykkelen og gjerne skiltnr. 

 

Jeg vet om flere som har vært inne i politiet sitt system på den måten at politiet er ''ops'' på de, og jaggu mast flere av dem lappen også :-)

Skrevet

Utrolig dumt. Det fortjener en alvorlig lankesmekk. Ring politiet.



Anonymous poster hash: 7d226...a11
Skrevet

Umoden, egoistisk, korttenkt, søkende etter spenning...

 

Anonymous poster hash: e32df...df4

Skrevet

Tenker at her har vi et skikkelig brødhue. Ring politi og gi dem navn og skiltnummer på motorsykkelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...