Gå til innhold

Kunne mannen din vært sammen med en dame med store pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: d7c24...03f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han er jo sammen med meg.

Anonymous poster hash: 01e46...241
Skrevet

Signerer hun over.

Anonymous poster hash: dbddc...374

Skrevet

ja, det kunne han. Men han kan også være sammen med en med små pupper. Tror ikke det er det viktigste for han. Håper ikke han har tenkt til å bytte meg vekk pga puppene noen gang...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vel, han er jo sammen med meg, med mine vrengte polvotter, så jeg tviler på at puppene er avgjørende for hans valg av kvinne ;)

Skrevet

Han er sammen med ei med store pupper så det går jeg utifra ;P

Skrevet

Mannen min er litt puppefiksert, men jeg tror han blir litt vettaskremt av alt for store pupper.

Anonymous poster hash: 6d023...1cb
Skrevet

Vel, han er jo sammen med meg, med mine vrengte polvotter, så jeg tviler på at puppene er avgjørende for hans valg av kvinne ;)

Jeg har hørt om vrengte baklommer, men polvotter?! Har du hår på brøstet i tillegg?

Anonymous poster hash: 6d023...1cb

Skrevet

Han er gift med meg, så.. :P

Men pupper er nok ikke så viktig for mannen min. Tro det eller ei, det er personligheten han faller for ;)

Skrevet

Det er han allerede ;-)

Anonymous poster hash: 4f5c2...940

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har hørt om vrengte baklommer, men polvotter?! Har du hår på brøstet i tillegg? Anonymous poster hash: 6d023...1cb

Hihi ja, de er litt sånn frynsete hvis du skjønner :P

Vrengte baklommer da! ;)

Skrevet

Ja, han valgte jo meg :) Men jeg vurderer sterkt å redusere da, så kanskje han stikker ;)

Anonymous poster hash: 5314d...818

Skrevet

Jepp, det kunne han ;)

Har en som er veldig glad i store pupper - så med meg føler han at han har fri tilgang til gotteributikken for store gutter :P

Anonymous poster hash: 86897...5ae

Skrevet (endret)

Mannen er en rumpemann, så tror ikke han legger så stor vekt på puppene akkurat ;)

Han leste en gang at små bryster er mer følsomme enn store, og siden det har han sagt han har en preferanse for små. Ikke så nøye med det rent fysiske, med andre ord.

Legger til at mine er middels.

Endret av CaptainHindsight
Skrevet

Jeg har altfor store, så ja, men han er ikke interessert i pupper i det hele tatt så er ett fett. En rumpemann her i huset.

Anonymous poster hash: 0e2ec...e47

Skrevet

Ja, mine er plagsomt store.. Vurderer å halvere dem.

Skrevet

Hva er store? Holder 65H? For da er han sammen med ei med store pupper ;-)

Gjest meg&mini
Skrevet

Ja, han er jo sammen med meg 😊

Jeg opererte nylig puppene og han er fortsatt værende, selvom de er har blitt en god del mindre😊

Gjest Tittentott
Skrevet

Syntes alle i tråden her hadde store pupper jeg! Heheh

Han kunne vært sammen med noen med store pupper, selv vil jeg tro jeg er middels på det området der. Men han ville nok ikke vært sammen med noen der det så ut som man hadde presset en basketball nedi hver. Da tror jeg faktisk han hadde blitt redd.. 

Skrevet

Aner ikke, forhåpentligvis er det andre kvaliteter som teller mer når han velger partner. Jeg har medium pupper og han liker mine ;)

Skrevet

Mannen min tenner ikke på små bryster. Han er en veldig puppe- og rumpemann og synes små bryster er lure kvinnelig. Så ja, han kunne ikke vært sammen med en småbrystet kvinne

Anonymous poster hash: 5e5ff...20f

Skrevet

Så absolutt! Kjæresten er jo sammen med meg.

Jeg har skikkelig store pupper/mugger/hyller - i følge ham to prakteksemplar av arten :D

Skrevet

Mannen min tenner ikke på små bryster. Han er en veldig puppe- og rumpemann og synes små bryster er lure kvinnelig. Så ja, han kunne ikke vært sammen med en småbrystet kvinne

Anonymous poster hash: 5e5ff...20f

Haha, hadde mannen min være så lite intelligent så hadde jeg hivd han ut :D

Mannen min bryr seg ikke om utseende heldigvis! Han sier han liker brystene som er på damen han liker, uavhengig av størrelse.

Anonymous poster hash: 8b24d...45a

Skrevet

Min var det da vi ble sammen. Nå har de krympet fryktelig mye. Men, han elsker meg for den jeg er og ikke for hva jeg var. (Hjelper at jeg har en flott rumpe som veier opp litt for tapet av pupper. Mener jeg i det minste ;) )

Skrevet

Han er sammen med meg både med og uten store bryster.

Hadde (70)B cup før, og nå har jeg (70)F.

Har ikke merket noe mer eller mindre begeistring for brystene mine.

Handler mere om at dama selv må være fornøyd med de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...