Gå til innhold

Jeg er ikke klar for dette :( (OBS!! SYTE INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Skrevet

men nå har jeg til slutt gått med på det, å la kjæresten flytte inn til meg, men jeg takler det så dårlig, irriterer meg over alt han gjør, lyd/tv på om kvelden og sitter jo bare og glor når han kommer hjem fra job og tror jeg er blid hver dævlige dag. men slik er det ikke , jeg er muggen og sliten gjerne torsdager og fredager, jeg er sliten etter en hektidk uke, job, skole, barna og alt som hører til av husarbeid og matlegning og enorme lekser så nattesøvnen blir liten og kort.

jeg irriterer meg over at han er her, ikke på han personlig, bare alt han gjør. lager lyder og er tilstede er forstyrrende. jeg er vant til og være alene og liker meg alene. han er heldigvis borte I ukene, men nå savner han meg og ungen så mye at han vil finne seg en annen job slik at han kommer hjem HVER DAG... det liker jeg rett og slett ikke, da må jeg jo rydde opp etter to hver ille satans dag. liker ikke, hvor er ditt, hvor er datt, hva faan med og løfte blikket litt da og lete seg ikke bare se over dataskjermen du sitter forran, men likevel tør jeg ikke si til han at jeg LIKER at han mest borte, jeg er mest gla I han når han ikke er innpå meg heletia, sex har vi ikke, jeg vil ikke. han er så egen på sexen uansett så er ikk noe vits for meg.

bla bla bla.. sorry asså, vil ingen vei med dette annet enn å syte ...

Anonymous poster hash: cf031...41d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmeforholdet <3

Anonymous poster hash: 53d3b...8ad
Skrevet

Hvorfor i h.... har du latt han flytte inn til deg? Høres jo ut som dette er slutten på forholdt spør du meg, ikke et nyforelsket par som endelig har flyttet sammen. Og rydder du etter han? Kan vel rydde etter seg selv eller er han et barn?

Anonymous poster hash: 9de5b...aaa
Skrevet

men nå har jeg til slutt gått med på det, å la kjæresten flytte inn til meg, men jeg takler det så dårlig, irriterer meg over alt han gjør, lyd/tv på om kvelden og sitter jo bare og glor når han kommer hjem fra job og tror jeg er blid hver dævlige dag. men slik er det ikke , jeg er muggen og sliten gjerne torsdager og fredager, jeg er sliten etter en hektidk uke, job, skole, barna og alt som hører til av husarbeid og matlegning og enorme lekser så nattesøvnen blir liten og kort.

jeg irriterer meg over at han er her, ikke på han personlig, bare alt han gjør. lager lyder og er tilstede er forstyrrende. jeg er vant til og være alene og liker meg alene. han er heldigvis borte I ukene, men nå savner han meg og ungen så mye at han vil finne seg en annen job slik at han kommer hjem HVER DAG... det liker jeg rett og slett ikke, da må jeg jo rydde opp etter to hver ille satans dag. liker ikke, hvor er ditt, hvor er datt, hva faan med og løfte blikket litt da og lete seg ikke bare se over dataskjermen du sitter forran, men likevel tør jeg ikke si til han at jeg LIKER at han mest borte, jeg er mest gla I han når han ikke er innpå meg heletia, sex har vi ikke, jeg vil ikke. han er så egen på sexen uansett så er ikk noe vits for meg.

bla bla bla.. sorry asså, vil ingen vei med dette annet enn å syte ...

Anonymous poster hash: cf031...41d

Hehe, sorry at jeg ler litt men det er som og lese om meg og min x (ble slutt av andre grunner da) 

Jeg er en ryddig person, kanskje litt for mye til tider! Han viste faen ikke hva en dobørste var engang. Han mente selv han var veldig hjelpsom og ryddig. Så da var det heller ikke rom for forbedring, så klart :P

Han smattet, rapte, spiste ved stuebordet når meg og barna spiste ved kjøkkenbordet. Han måtte se på tv mens han spiste. Selv qtipsene var for tunge for han og ta med seg i søppelen. Brød smuler herfra til Kina, og fise det var noe man gjorde på koselige kvelder med lys og en god biff middag. Voksne mannen viste ikke hvordan man la klærne i skittentøys dunken, mens barna på 6 og 10 klarte det. Det var som og bo med et voksent barn, man ikke får stønad for ;) 

Nå høres nok jeg ut som en typisk A4 dritt kjerring. Men skal man være samboere og begge jobber så deler man på det meste av huslige ting. Det som ble ekstra tungt var når han ble sykemeldt og bare dasset hjemme. Dette var ikke far til barna min, men og lage matpakke til dem det var huff og akk og ve. 

Vet ikke hva jeg ville med dette svaret. Men kanskje du kan se et skrekk eksempel her, så er det jo mulig kjæresten din er litt bra likevel :) :) 

Anonymous poster hash: 879f7...131

Skrevet

Ser egentlig ikke ut til at dette forholdet har noe fremtid?

Skrevet

Hvorfor er du sammen med denne mannen?

Skrevet

Du kommer hvert fall ingen vei ved å syte her inne ;)

Skrevet

Unnskyld at jeg ler, men nå lo jeg høyt av innlegget ditt :)

Kjære HI - kvitt deg med daukjøttet av en mann. Hvis det som står i innlegget ditt stemmer så fatter jeg ikke at du orker :)

Anonymous poster hash: 9fa29...273

Skrevet

Det jeg fikk ut av innlegget var følgende:

- du vil ikke ha denne mannen rundt deg i hverdagen, helst ha ham så lite rundt deg som mulig, og ikke ofte.

- du liker ikke hans væremåte og hans prioriteringer ift huslige gjøremål.

- du vil ikke ha sex med ham.

Da sitter jeg igjen med ett spørsmål:

- hvorfor i all verden er du sammen med fyren i utgangspunktet?

Og enda verre:

- hvorfor i huleste blir du samboer med en mann du tydeligvis ikke har noe godt forhold til, ikke ønsker å ha rundt deg i hverdagen og ikke vil ha sex med?

Virker ikke som om du er fornøyd med å være sammen med ham, og det virker ikke som om du er fornøyd med den du blir sammen med ham.

Han er tydeligvis langt mer inni forholdet enn det du er siden han ønsker å bytte jobb for å ha mer tid sammen med deg. Da synes jeg at du skylder ham å være ærlig med ham. Ikke la ham bytte jobb, for deretter å dumpe han fordi det blir for mye for deg å ha ham innpå deg daglig - ikke gjør det når du faktisk ikke beskriver én eneste god grunn for at du er sammen med ham. Du skylder å være ærlig med ham før han gjør enda større livsendringer basert på en løgn.

Anonymous poster hash: d05a9...784

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...