Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Til jente/dame 36 år, ikke sylslank. Og hvilken farge hadde du likt best? http://www.dressfirst.no/A-Formet-Prinsesse-Stropplos-Kne-Lengde-Chiffong-Ballkjole-Med-Frynse-022007273-g7273?pos=your_recent_history_3 Anonymous poster hash: 24512...911
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Nja, litt for kjedelig syns jeg. Anonymous poster hash: 5f5e6...deb
Seriøst Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Jeg syns den var veldig søt!! Men man må nok være slank for å "passe" en slik kjole, mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Absolutt en fin og rensnittet kjole. Selv hater jeg kjoler med lengde som det er vist her , da jeg synes det ser ut som noe en søt 4 åring skal gå med. Det gjør det bare litt barnslig og ikke sofistikert og sexy;) Nå er jeg kanskje en prippen 28 åring jeg da Anonymous poster hash: f0d35...a32
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Flott kjole, farge må du velge selv da ;-) Eneste jeg vet er at på meg gir den typen overgang fra topp til skjørt en litt ugunstig fasong, det blir som om alt elstraflesk (er ganske tynn nå) presses ned i skjørtet. Altså det ser slik ut :-P Foretrekker kjoler med en mindre markert overgang.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Det var en søt kjole, men ser mer for meg ei 15 år gammel jente som stiller til komfirmasjon i den enn ei dame på over 30. Men nå vet jo ikke jeg hvordan du ser ut og det kan godt hende du kler den godt også Anonymous poster hash: a72ae...925
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Jeg liker ikke stroppeløse kjoler, det er så utrolig vanskelig å få de til å sitte pent. Enten tyter det på oversiden av kanten eller damen som går med den føler at den sklir ned og går og heiser den opp over puppene, ingen av delene ser bra ut Men ellers var kjolen søt, men lengden og utformingen passer bedre til en ungjente/tenåring enn en godt voksen dame synes jeg personlig. Hva slags farge du bør ha kommer an på dine farger (hudtone og hår). Anonymous poster hash: 6f3f2...c61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå