Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Har lyst til å søke på en jobb, men føler at det er litt low life å "bare" jobbe i kiosk. Hva tenker dere? Jobb er jobb? Anonymous poster hash: 1f828...339
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Folk i alle andre som jobber i kiosk. Tenker ikke noe over alderen på de som jobber der. Anonymous poster hash: ae931...4d3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Jobb er jobb Anonymous poster hash: 033b9...593
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Det er low life, men samtidig bedre enn naving Anonymous poster hash: 0580b...772
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Sorry to say men det er rimelig low life ja, kunne aldri falt meg inn. Men jobb må man jo ha, de fleste av oss i alle fall. Takknemlig og glad for at jeg tok meg bryet med høyere utdannelse. Ikke for sent å sette seg på skolebenken da, kanskje noe å tenke på? Anonymous poster hash: 94691...3fc
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Jobb er jobb. Mye bedre jobb enn mange andre yrker! Utdannelse er ikke for alle, man kan være et lykkelig menneske som kioskmedarbeider Anonymous poster hash: 1c2e7...9c3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 hva er galt med folk som synes det er så lowlife å jobbe i kiosk? Tenker på folk som jobber i kiosk som sosiale og utadvente. Jobber ikke i kiosk selv, så ikke derfor jeg sier det. Det viktigste er om du trives i jobben. Anonymous poster hash: ae931...4d3
Mamma-til-3-jenter Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Hvis du har lyst på jobben, så søker du!!! Hvis andre mener det er "low life", så får det være deres problem!!
<3 2G <3 Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Søk i vei Jeg jobber på en plass som gjør at alle missforstår hva jobben min er hele tiden. Kiosk sier seg litt selv. Jeg synes det er trivelig å se andre enn studenter uten glød på jobb jeg
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Herregud, jobb er jobb - og hva er galt med kiosk?? Jeg jobber i butikk og må kunne myye. Både ha inngående kunnskap om mange produkter, demonstrere, kunne bygge og komponere varer sammen på en kreativ og salgsfremmende måte, være selger og sist men ikke minst yte god service. Du kan "aldri ha en dårlig dag." Anonymous poster hash: cf245...7a6
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Mulig det er lavstatus, men tenk så deilig med en sånn jobb en stund. Begrenset antall varer, forutsigbare dager, direkte tilbakemeldinger fra kundene, enkel jobb og ingenting å bekymre seg for når du har fri. Anonymous poster hash: 65f43...150
Kyllingbein Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Jobb er jobb. Og det er mye bedre å ha enn jobb enn at man ikke har det. Tenker ikke over alderen til folk som jobber i kiosken. Er glad noen gjør det når jeg trenger noe der Det er jo helt sikkert mange fordeler ved å jobbe i en kiosk og. Sosialt, servicejobb mm.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Det er da helt umulig å si uten å vite hva slags utdannelse du har eller hva du har jobbet med hittil...! Har du f.eks. jobbet som førstekonsulent eller journalist til nå, så er en slik jobb et skritt tilbake og muligens drepen for en videre karriere. Har du jobbet som barnehageassistent, så er det bare en ny jobb i en annen bransje. Så nei- en jobb er ikke bare en jobb. Anonymous poster hash: c3519...6ec
trippeltopp Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Jobb er jobb - om du har lyst så kjør på! jeg tenker ofte tanken på å flykte inn i et yrke hvor du faktisk er ferdig på jobb når du går ut døren. Og hvor ingen krever en på samme måte som i mitt nåværende yrke hvor jeg tappes både psykisk og fysisk... Men jeg ville nok tenkt at det var ok for noen år, som en "pause" i karrieren, for jeg tror jeg fort ville blitt lei.. Men det er jo veldig avhengig av personlighet og hvilke drømmer/tanker man har om egen karriere. Uansett - jeg ville ikke latt andres fordommer være styrende om det var dette jeg selv ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå