Gå til innhold

Kurs for 5 åringer? Tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips til hva en aktiv 5 åring (gutt) kan begynne på?
Tenkte det hadde vært topp med noe karate siden han er litt opptatt av slik, men forstår det slik at de nesten aldri tar inn barn under 6 år på slikt.. hvertfall ikke her i Bergen.

Mulig jeg er beveger meg i et litt farlig område nå, men syns dans og turn er litt "jentete".

Han er heller ikke noe interessert i fotball.. har mer lyst å bare løpe rundt å herje enn å fokusere på ballen. :P
 

Hva går deres 5 åringer på? Noen erfaringer her?
 

 

 


 



Anonymous poster hash: fbc42...9eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår eldste (jente) på 5,5 går på ponnikurs og synes det er helt topp:)



Anonymous poster hash: d6302...1fb
Skrevet

Jeg har tenkt tanken.. er hestejente selv, men gutten gir blanke :P For meg som er oppvokst på bondegård er det rart å ha en sønn som ikke er interessert i dyr i det hele tatt. Hehe! Det syns jo jeg er det gøyeste som finnes.

 



Anonymous poster hash: fbc42...9eb
Skrevet

Hva med turn/barneidrett.

Her i Stavanger pleier dette å være en hitt i den alderen :-)

 

 

Anonymous poster hash: f45fd...321

Skrevet

Har en 3 åring som går på dans og klatring. Klatring eller buldring kan kanskje være noe for gutten din?



Anonymous poster hash: a2d2f...e98
Skrevet

Sporrsdans er kult for gutter og jenter

Skrevet

Svømming?

 

Anonymous poster hash: def92...fc1

Skrevet

Svømming er gøy og nyttig å kunne.

 

Men om du synes dans er jentete har vel ingenting å si hvis det skulle være det gutten din ønsker å gjøre? Han blir hverken jente eller homo av dans. Eller av turn.

 

Anonymous poster hash: e220d...69a

Gjest Tittentott
Skrevet

Jeg er enig med de over her på svømming. 

Skrevet

Svømming. :-)

Det begynner nye kurs nå. Noen klubber har begynt på kursene sine, mens ihvertfall en klubb begynner med nye kurs etter påske. 

Du kan kontakte din lokale svømmeklubb, for å høre. 
Også er det nye kurs til høsten.

Du må være rask, kursene blir fort fylt opp.

http://www.tryggivann.no/finnkurs.aspx



Anonymous poster hash: 77c43...12a
Skrevet

Begge guttene våre har gått på svømming fra 4-5 års alderen.

Utrolig viktig å lære å svømme.

Skrevet

 

Har en 3 åring som går på dans og klatring. Klatring eller buldring kan kanskje være noe for gutten din?

 

Anonymous poster hash: a2d2f...e98

 

 

Jeg er enig. Klatring er kjempegøy. Har ei jente som har klatret siden hun var to-tre år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...