Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Noen som har noen gode tips til hva en aktiv 5 åring (gutt) kan begynne på?Tenkte det hadde vært topp med noe karate siden han er litt opptatt av slik, men forstår det slik at de nesten aldri tar inn barn under 6 år på slikt.. hvertfall ikke her i Bergen.Mulig jeg er beveger meg i et litt farlig område nå, men syns dans og turn er litt "jentete".Han er heller ikke noe interessert i fotball.. har mer lyst å bare løpe rundt å herje enn å fokusere på ballen. Hva går deres 5 åringer på? Noen erfaringer her? Anonymous poster hash: fbc42...9eb
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Vår eldste (jente) på 5,5 går på ponnikurs og synes det er helt topp:) Anonymous poster hash: d6302...1fb
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Jeg har tenkt tanken.. er hestejente selv, men gutten gir blanke For meg som er oppvokst på bondegård er det rart å ha en sønn som ikke er interessert i dyr i det hele tatt. Hehe! Det syns jo jeg er det gøyeste som finnes. Anonymous poster hash: fbc42...9eb
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Hva med turn/barneidrett. Her i Stavanger pleier dette å være en hitt i den alderen :-) Anonymous poster hash: f45fd...321
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Har en 3 åring som går på dans og klatring. Klatring eller buldring kan kanskje være noe for gutten din? Anonymous poster hash: a2d2f...e98
Yellowlovelymee Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Sporrsdans er kult for gutter og jenter
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Svømming? Anonymous poster hash: def92...fc1
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Svømming er gøy og nyttig å kunne. Men om du synes dans er jentete har vel ingenting å si hvis det skulle være det gutten din ønsker å gjøre? Han blir hverken jente eller homo av dans. Eller av turn. Anonymous poster hash: e220d...69a
Gjest Tittentott Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Jeg er enig med de over her på svømming.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Svømming. :-) Det begynner nye kurs nå. Noen klubber har begynt på kursene sine, mens ihvertfall en klubb begynner med nye kurs etter påske. Du kan kontakte din lokale svømmeklubb, for å høre. Også er det nye kurs til høsten. Du må være rask, kursene blir fort fylt opp. http://www.tryggivann.no/finnkurs.aspx Anonymous poster hash: 77c43...12a
Serepta Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Begge guttene våre har gått på svømming fra 4-5 års alderen. Utrolig viktig å lære å svømme.
lavendelblomst Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 Har en 3 åring som går på dans og klatring. Klatring eller buldring kan kanskje være noe for gutten din? Anonymous poster hash: a2d2f...e98 Jeg er enig. Klatring er kjempegøy. Har ei jente som har klatret siden hun var to-tre år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå