Har tre søte små Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Jeg fikk spiralen for 6 dager siden. For to dager siden så kunne jeg kjenne tråden veldig godt, nesten for godt, og ble litt bekymret. I dag er den helt vekke, og jeg er egentlig fornøyd... Eller burde jeg være litt bekymret?? Jeg har også hatt brunlig utflod siden jeg satt den inn, hvor lenge kan jeg regne med å ha det? Vet jo at uregelmessige blødninger er normalt da, men hadde mensen i en uke før spiralen, så er bare litt lei allerede...
Laybik Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Hei! Jeg fikk satt inn hormonspiral da jeg hadde fått mitt første barn. Jeg kjente aldri noe til trådene, ikke mannen min heller. Jeg husker jeg hadde småblødninger lenge, men husker ikke hvor lenge. Kanskje et par mnd. Da jeg hadde hatt den inne i rundt et år (tror jeg, husker ikke helt her heller) sluttet jeg helt å ha mensen til jeg tok den ut igjen flere år etterpå, det var helt fantastisk :-)
Har tre søte små Skrevet 10. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2014 Hei! Jeg fikk satt inn hormonspiral da jeg hadde fått mitt første barn. Jeg kjente aldri noe til trådene, ikke mannen min heller. Jeg husker jeg hadde småblødninger lenge, men husker ikke hvor lenge. Kanskje et par mnd. Da jeg hadde hatt den inne i rundt et år (tror jeg, husker ikke helt her heller) sluttet jeg helt å ha mensen til jeg tok den ut igjen flere år etterpå, det var helt fantastisk :-) Takk for svar :-) Men med de småblødningene du hadde, var det hver dag dag, eller bare sånn innimellom?
Vaffelstrikk Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 jeg blødde litt i flere mnd etter innsett. Den første mnd var det relativ mye og daglig, men mengden varierte og avtok. Etterhvert mer periodevis. Husker ikke helt nå, det er snart 5 år siden jeg fikk min satt inn. Det var litt slitsomt i starten, måtte alltid sørge for å ha med tamponger/truseinnlegg osv. Var ikke helt forberedt på det. Mensen ble veldig redusert ila første året, før blødde jeg mye, nå nesten ingen ting.
Laybik Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Hei! Jeg fikk satt inn hormonspiral da jeg hadde fått mitt første barn. Jeg kjente aldri noe til trådene, ikke mannen min heller. Jeg husker jeg hadde småblødninger lenge, men husker ikke hvor lenge. Kanskje et par mnd. Da jeg hadde hatt den inne i rundt et år (tror jeg, husker ikke helt her heller) sluttet jeg helt å ha mensen til jeg tok den ut igjen flere år etterpå, det var helt fantastisk :-) Takk for svar :-) Men med de småblødningene du hadde, var det hver dag dag, eller bare sånn innimellom? Det var med meg omtrent som Vaffelstrikk. Det var daglig ganske lenge, så avtok det mer og mer etterhvert. For meg var det uansett verdt det, så jeg kommer til å sette inn ny når bebis er kommet ut
Har tre søte små Skrevet 13. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2014 Noen flere som har erfaring med dette??
geitemarken Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Ved lange tråder legger de seg helt til dødes og kan være vanskelig å kjenne. Jeg småblødde i ca 6 mnd, men det var små mengder etter ca 1 mnd. Nå har jeg nesten ikke mensen. For meg var det helt fantastisk da jeg hadde skikkelig store blødninger under menstruasjon tidligere.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Jeg har aldri prøvd å kjenne etter tråden så det vet jeg ikke noe om. Var til gyn 7 mnd etter innsetting og hun kunne ikke kjenne tråden, men spiralen var der den skulle Jeg blødde mer eller mindre nesten hver eneste dag i drøyt 6 mnd. Ikke nok blødning til å bruke tampong, men måtte bruke bind eller truseinnlegg daglig. Nå, ca et år etter, har jeg to dager med litt rød-brun utflod hver mnd. Selv om jeg gjerne skulle vært de 6 første mnd foruten, så er jeg strålende fornøyd nå! Anonymous poster hash: 8383f...13c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Blødde litt de første dagene, etter det har det ikke vært en dråpe. Hatt den i snart fem år nå. Superfornøyd. Anonymous poster hash: 996b1...409
klg,2 boys now:) Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Hadde den i 8 mnd og hadde mensen hverdag i 8 mnd.holdt på og bli gal.varierte litt i mengde men måtte bruke bind hele tiden.fjernet den etter 8 mnd og følte meg ren og normal nesten umiddelbart.jeg ble også veldig psykisk nede.tåler ikke hormoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå