Gå til innhold

Hvor ofte knuller dere, hvor mange unger har dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

Anonymous poster hash: 64f2b...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger i uka . 3 barn . 11 år

Skrevet

Vi knuller ikke,men har sex/samleie. Har tre barn og har vel sex alt fra to til åtte ganger i mnd,kommer litt an på hvor travelt det er rundt oss.

har vært sammen i 15 år.

Anonymous poster hash: 6ce62...b1d
Skrevet

1 barn på 3 år. Sammen i snart 9 år. Sex kanskje 6-7 ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 87edd...f7b
Skrevet

Vi knuller alt fra flere ganger om dagen til en gang i uka;) Ca en gang i mnd har vi litt annerledes sex, type bondage ol. 1 barn på 1,5 år, og er gravid i uke 31 med nr 2. Vært sammen i 4 år. Har hund, katt, og mange andre dyr, så er ikke alltid en har så god tid til hverandre, men god sex er limet som holder oss sammen i vanskelige tider;)

Anonymous poster hash: d1f30...9c6
Skrevet

Vi elsker ca annenhver dag, har 6 barn og har vært sammen i 18 år;)

Skrevet

Veldig forskjellig. Vi kan  ha sex hver dag iløpet av en uke for så og ikke ha sex i det hele tatt på 1 uke. Kommer an på hvor slitne vi er :)

Anonymous poster hash: a67d0...d62
Skrevet

Veldig forskjellig. Vi kan  ha sex hver dag iløpet av en uke for så og ikke ha sex i det hele tatt på 1 uke. Kommer an på hvor slitne vi er :)

Glemte å skrive, 1 barn vært sammen i 5 år :)

Skrevet

2 barn, 6,5 år sammen og nesten hver dag. Skjeldent at det går en dag uten. (ser så klart bort i fra de dagene man har besøk av det måntlige) Innimellom så kryddrer vi med litt lek og morro så det ikke skal "kjedelig" =D

Anonymous poster hash: 9dd3f...a9d
Skrevet

Veldig forskjellig, fra flere ganger per dag til ingenting på flere mndr. 1 barn, sammen i 20 år.

Anonymous poster hash: df472...031

Skrevet

Vi er rundt 40 år begge to.

1 barn, 6 år. Vært sammen i snart 9 år.

Anonymous poster hash: 27af9...43f
Skrevet

1-3 ganger i uka.

Barn 2  år.

Vært sammen 6 år :)

Anonymous poster hash: 2e789...a3d
Skrevet

Litt opp og ned, men sånn i snitt en gang eller to i uka. Jeg vil ikke når jeg har mensen, og ellers har det litt med travelhet og jobb å gjøre. Jeg jobber turnus og mannen reiser en del, så vi må ha det til å passe, også! Men, - vi har vært sammen i 23 år og har fire barn, og har det fortsatt godt sammen, så det er helt fint alt sammen.

Anonymous poster hash: 544d8...92d
Skrevet

Knulle faktisk!

Her i huset har vi sex og knullet meg ferdig i tenårene :P

Skrevet

1-2 ganger om dagen.

2 barn (hvert vårt)

1 år

Anonymous poster hash: 833d1...9ee

Skrevet

19 år, 4 barn, ca 1 gang i uken.

Skrevet

Vi har sex kanskje en gang i uken toppen. Har vært ilag i snart to år. Jeg har ett barn.

Anonymous poster hash: 81f3b...01c
Skrevet

Vi er i slutten av tjueåra og har vært sammen i sju år. Har ei på 8 mnd, så blir bare 2-3 ganger i uka.

Anonymous poster hash: fa4e9...01e

Skrevet

Vi elsker ca annenhver dag,

Uhh, det kleineste uttrykket jeg vet om!

Anonymous poster hash: be414...d17

Skrevet

3 ganger i uken, 3 barn. 8 år i lag

Anonymous poster hash: 3e607...828

Skrevet

20 år sammen, 3 barn, i snitt 10 gr pr mnd.

Anonymous poster hash: 07e8a...4d4
Skrevet

Knuller 1 gang i året, puler 2 ganger i året, har sex 4 ganger i uka og elsker en gang i ny og ne. 0 kidz, men en herlig voffs.

Anonymous poster hash: 286a9...263

Skrevet

Har ikke hatt sex på 2 1/2 år. Har to barn på hhv to og fem år. Vi har vært sammen i åtte år..

Anonymous poster hash: 805ef...511

Skrevet

Ca 2-3 ganger i uka, 3 barn(2 av dem hadde jeg fra før jeg traff han), vært sammen i 4 år..

Anonymous poster hash: 071ce...18e

Skrevet

To barn. Ei på 18 mnd og en som er ei uke idag. Vært sammen i 3 år og 10 mnd. Har sex i snitt 1-2 ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...