Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Det har ikke jeg. De viser jo null autoritet i forhold til andre land. Skjønner de skal satse alt på å fremstå så folkelige og ikke-voldelige, men hallo. Det finnes grenser. Jeg merker at jeg ruller litt med øynene når jeg ser en politibil kjøre forbi. Har mer respekt for frisører. Anonymous poster hash: a2adf...9e3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Det har ikke jeg. De viser jo null autoritet i forhold til andre land. Skjønner de skal satse alt på å fremstå så folkelige og ikke-voldelige, men hallo. Det finnes grenser. Jeg merker at jeg ruller litt med øynene når jeg ser en politibil kjøre forbi. Har mer respekt for frisører. Anonymous poster hash: a2adf...9e3 Ja, selvsagt. Tar ikke dette innlegget helt alvorlig, for det du skriver er for dumt. Politiet er gitt en myndighet på vegne av den norske stat, og de bestemmer ikke selv hvor autoritære de skal fremstå. Anonymous poster hash: 34cbc...9b0
FrøkenFreidig Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Jeg har respekt for alle mennesker, jeg - politi eller ikke. Og i forhold til politiet, så hadde jeg i hvert fall ikke følt meg noe mer trygg om de hadde flydd rundt med maskingevær over skuldra.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 På et vis ja, men etter flere episoder der jeg har ringt om hjelp har de aldri tid. Ringte f.eks en gang om at husverten banket kona si og det hørtes ut som om at han skulle myrde henne (veldig lytt i huset). Ringer å sier at de er nødt til å komme for jeg er redd for at denne gangen kommer han til å drepe henne. Får beskjed om at jeg må ringe tilbake hvis det blir verre (!). Skjønte ikke hva det skulle bety, jeg sa skal jeg virkelig ringe tilbake hvis det blir verre? Det er muligens enda skumlere hvis det plutselig blir stille! Neida, de hadde ikke resurser til å dra ut. Var så sjokkert at jeg tok saken i egne hender å gikk opp for å avlede mannen slik at hun kom seg ut. Kona så ikke ut! Anonymous poster hash: 569fa...4c4
Sint naken biltyv Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Det har ikke jeg. De viser jo null autoritet i forhold til andre land. Skjønner de skal satse alt på å fremstå så folkelige og ikke-voldelige, men hallo. Det finnes grenser. Jeg merker at jeg ruller litt med øynene når jeg ser en politibil kjøre forbi. Har mer respekt for frisører. Anonymous poster hash: a2adf...9e3 Ja, selvsagt. Tar ikke dette innlegget helt alvorlig, for det du skriver er for dumt. Politiet er gitt en myndighet på vegne av den norske stat, og de bestemmer ikke selv hvor autoritære de skal fremstå. Anonymous poster hash: 34cbc...9b0 Enig!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Ringte f.eks en gang om at husverten banket kona si og det hørtes ut som om at han skulle myrde henne (veldig lytt i huset). Ringer å sier at de er nødt til å komme for jeg er redd for at denne gangen kommer han til å drepe henne. Får beskjed om at jeg må ringe tilbake hvis det blir verre (!). Anonymous poster hash: 569fa...4c4 Bra at du tok saken i egne hender når politiet er så feige her i Norge at de ikke bryr seg når ting skjer utenom deres kontorstider. Anonymous poster hash: b8c3d...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå