Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Jeg trodde han kom til å sitte lenge...De kan vel ikke slippe han ut allerede? Anonymous poster hash: aa5ff...bb8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Håper for guds skyld ikke det! Anonymous poster hash: a6093...2ef
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Stakkars menneske. Hvis han slipper ut er jeg bekmret for hva andre vil gjøre med han Anonymous poster hash: e793b...522
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Han har forgrepet seg på 66 små guttebarn og du er bekymret for hva andre vil gjøre med ham?? Om han 66 forskjellige ganger opplever fysiske overgrep fra andre så er vel det Karma!! Han vil jo ut, så da får han ta de konsekvensene! jeg tenker mest på gutter som kan bo i samme området hvor de kan støte på ham og dette må da være svært traumatiserende. Hvis han nå slipper ut svekkes min tilitt til det norske rettsystem betraktelig. Dette er aaalt for tidlig uansett om de mener at han har liten sjanse for å begå nye overgrep. Han bør straffes fullt og helt for de overgrepene han allerede har begått. Anonymous poster hash: a6093...2ef
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Om han slipper ut er det og burde det være stakkars han... Håper noen tar han skikkelig. Jada hevngjerrig men det han har gjort er så ille at han trenger litt karma! Anonymous poster hash: 7d3ef...503
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Synes de nå heller burde vurdere å doble straffen hans. Kan de med sikkerhet si at han er "kurert" for å overgripe barn når han sitter i et fengsel hvor der kun er voksne? Anonymous poster hash: dcccf...9c0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Han er faktisk et menneske, noens barn, han også. Ikke glem det! Jeg blir bekymret når folk prater slik dere gjør. Hva han enn har gjort så fortjener han å være fri når han først er ferdig med det han har gjort. Anonymous poster hash: 3d356...dd7
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Herregud du siste anonym. Han er noens barn ja men en voksen jævla skitten gris som gjør jævlige ting med nettop barn( noens barn som er barn) ikke en mann på 50 år Anonymous poster hash: 7d3ef...503
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Så kynisk er jeg når det gjelder misbruk av barn at jeg melder meg frivillig til å gi han inn. Forstår meg ikke på de som forstår seg ihjel på pedofile. Her har han med lyst og begjær voldtatt barn!!! Hva faan kommer du med han er et menneske kortet fra. Han er et dyr! Anonymous poster hash: 7d3ef...503
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Han er faktisk et menneske, noens barn, han også. Ikke glem det! Jeg blir bekymret når folk prater slik dere gjør. Hva han enn har gjort så fortjener han å være fri når han først er ferdig med det han har gjort. Anonymous poster hash: 3d356...dd7 Men hva om han ikke er ferdig da? Er man pedofil, så er man pedofil. Og med tanke på hva han har gjort kan ikke jeg tro at han er kurert.. Anonymous poster hash: aa5ff...bb8
nimmelim Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Han er faktisk et menneske, noens barn, han også. Ikke glem det! Jeg blir bekymret når folk prater slik dere gjør. Hva han enn har gjort så fortjener han å være fri når han først er ferdig med det han har gjort. Anonymous poster hash: 3d356...dd7 Jeg driter i om han er noens barn. At han er et menneske. Et menneske forgriper seg ikke på barn. Ikke mindre enn 66 Stykker?!? hva med de barna? DE er mennesker, DE er noens barn... Han fortjener ALDRI å bli fri. Aldri!! Enkelt og greit. Jeg blir nesten skremt av den tanken din der..... Han burde oppleve noe fryktelig forferdelig x66..... Stakkars uskyldige barn Signerer ikke anonym
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Man blir da ikke kurert for pedofili! Nei,noen som har begått seksuelle ovrgrep mot 66 (!!!) barn,skal da for svarte ikke ut etter kun 7 år!Faan heller,man mister jo tiltroen til rettsstaten om noe sånt kan skje! Anonymous poster hash: 7d4d1...a66
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Han er faktisk et menneske, noens barn, han også. Ikke glem det! Jeg blir bekymret når folk prater slik dere gjør. Hva han enn har gjort så fortjener han å være fri når han først er ferdig med det han har gjort. Anonymous poster hash: 3d356...dd7 "Noens barn" hva i svarte vil du oppnå med den setningen?At vår morskjærlighet for han skal vokse og synes synd på han?Han er en voksen mann som tar egne valg. ABB er noens sønn han også,men vil du at han skal ut av fengsel av den grunn? Marilyn Manson er noens sønn han også,det var også Hitler,Pol Pot,Mugabe osv osv osv. Men vet du hva? Jeg driter FAEN i at de er født av en kvinne og alt det der,de er IKKE uskyldige barn som må ha omsorg,de er voksne men nsom gjør grusomme og avskyelige handlinger. Jeg blir gal av folk som tenker som deg!! Anonymous poster hash: 7d4d1...a66
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Ahahahaha Marilyn Manson???? Du mener vel Charles Manson??? Anonymous poster hash: 78144...142
Elskerhøsten2014 Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Synd de slipper ut slike igjen,men dessverre,så har vel han på lik linje med alle andre i fengsel og få prøveløslatelse,men håper av hele mitt hjerte at han ikke får det. en gang pedofil,alltid pedofil
Blondzilla Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 Tenk, 66 barn er de forholdene han faktisk ble dømt for. Det riktige antallet er sikkert det dobbelte. Grøss. Han burde aldri slippe ut. Jeg har ingen tro på at overgripere av hans kaliber rehabiliteres. Synes svært synd på familien hans. Det må være grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå