Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Skal på mitt første jobbintervju til en førskolelærer-stilling. Hvilke spørsmål kan jeg forvente meg? Noen med erfaringer... :-) Anonymous poster hash: 806e8...0c3
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Er vel mye som i andre intervjuer: Hvorfor søkte du jobb hos oss, hva er dine sterke og svake sider... Jeg har ofte fått spørsmål om hvordan jeg håndterer konlikter, uenigheter i personalgruppa. I noen intervjuer men ikke i alle kan man få caser på f.eks foreldresamarbeid, barns medvirkning. Er lurt å lese om barnehagen/ arbeidsgiver (kommune, privat eier el) på nett først slik at man har litt oversikt over satsningsområder og kan nevne sine egne erfaringer og tanker rundt disse, spm f.eks språkutvikling hos barn, sosial kompetanse, helse & kosthold... Masse lykke til! Anonymous poster hash: 97ac6...7d5
førskolelæreren Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 (endret) Jeg er styrer og stiller ofte disse spørsmålene: Hva gjør at du søker stilling hos oss? Fortell hvor du har jobbet og hva du har lært av den andre stillingen. (Hvis aktuelt). Hva liker du å gjøre med barna? Hva tenker du om fagområdene? Hva er en god barnehage i dine øyne? Hva tenker du om foreldresamarbeid og hva er viktig i møte med foreldre? Spiller du instrument? Hvem er du som person, positiv og negativt? Hvordan takler du kritikk? Hvorfor skal vi velge akkurat DEG? LYKKE TIl! Endret 10. april 2014 av førskolelæreren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå