Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 er faktisk usikker. Jeg syns det er tidlig, men jeg ser jo alle i bhg har det. hmm. hun liker å veksle mellom badedrakt og bikini ( bukse hittil) for hu elsker å få farge. men.... hva gjør jeg? Det er jo så mange gale folk Anonymous poster hash: 9465e...fbc
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Det lag jeg min 1.klassing bestemme helt selv. Det følger jo gjerne en topp med og den tar hun på når hun vil, men som regel gidder hun ikke for det er mye lettere med bare underdelen. Hun har ikke sånne bikinier som er kopi av voksenbikinier da, foreløbig har hun bare sånne som helt tydelig er laget til barn, som denne f.eks: Anonymous poster hash: 41500...1b5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 den der var veldig fin slike er godkjent, men jeg ser så mange som går i veslevoksne topper!! feks i bhg har det blitt en "trend" med bh.. ja BH.. til de på 5 osv. noe jeg nekter jenta mi!! Men en slik topp kan jeg godta.. Anonymous poster hash: 9465e...fbc
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 den der var veldig fin slike er godkjent, men jeg ser så mange som går i veslevoksne topper!! feks i bhg har det blitt en "trend" med bh.. ja BH.. til de på 5 osv. noe jeg nekter jenta mi!! Men en slik topp kan jeg godta.. Anonymous poster hash: 9465e...fbc Jeg har med viten og vilje aldri hatt med mine jenter på 5 og 6 år for å kjøpe badetøy, de kunne sikkert ønsket seg en mer voksen modell med trekantoverdel o.l. Så jeg handler til dem, og de er foreløbig superfornøyd med de "barnslige" modellene jeg handler Det er jo ingen hemmelighet at små jenter ser opp til voksne kvinner og gjerne vil ha tilsvarende selv, vesker, høyhelte sko, lange kjoler, sminke, øredobber osv. Det er jo sånn det er, de skal jo bli kvinner de også. Men jeg velger enn så lenge å holde på de barnslige bikiniene, så får vi ta diskusjonen den dagen de kommer med andre ønsker... Søsteren min har en datter i 3.klasse og hun ville ha "skikkelig bikini" i år, for nå var hun altfor stor til å gå toppløs eller i sånne "babybikinier". Så får man velge sine kamper da, søsteren min valgte å la henne få bikini med med voksen overdel i år og jeg ser ikke noe galt i det jeg heller.. Anonymous poster hash: 41500...1b5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 er faktisk usikker. Jeg syns det er tidlig, men jeg ser jo alle i bhg har det. hmm. hun liker å veksle mellom badedrakt og bikini ( bukse hittil) for hu elsker å få farge. men.... hva gjør jeg? Det er jo så mange gale folk Anonymous poster hash: 9465e...fbc Tror du at et tøystykke på overkroppen gjør et fnugg av forskjell for "gale folk"? Den ene eller den andre veien? Anonymous poster hash: 5b8c3...737
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 er faktisk usikker. Jeg syns det er tidlig, men jeg ser jo alle i bhg har det. hmm. hun liker å veksle mellom badedrakt og bikini ( bukse hittil) for hu elsker å få farge. men.... hva gjør jeg? Det er jo så mange gale folk Anonymous poster hash: 9465e...fbc Tror du at et tøystykke på overkroppen gjør et fnugg av forskjell for "gale folk"? Den ene eller den andre veien? Anonymous poster hash: 5b8c3...737 Nei, jeg bare tenker det at jeg er litt usikker på grensen for når man burde dekke litt mer til. Ja, jeg mener det er mange gale folk der ute, og jeg vet ikke hva som er "best/verst" for de gærningene... om du skjønner? bare bekymret for det. men jeg skal heller kjøpe en sånn barnslig type, og ta det derfra Anonymous poster hash: 9465e...fbc
☆☆☆ Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Det lag jeg min 1.klassing bestemme helt selv. Det følger jo gjerne en topp med og den tar hun på når hun vil, men som regel gidder hun ikke for det er mye lettere med bare underdelen. Hun har ikke sånne bikinier som er kopi av voksenbikinier da, foreløbig har hun bare sånne som helt tydelig er laget til barn, som denne f.eks: Anonymous poster hash: 41500...1b5 Dette vil eg kalle ei todelt badedrakt. Sikkert bedre enn heil badedrakt for ungar som går på do sjølv (noko ein må rekne med i denne aldersgruppa). Vil tru denne er ganske ukontroversiell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå