Gå til innhold

Kan dette være en infeksjon? :/ ikke tid til lege..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte inn spiral for 12 dager siden, og jeg synes noe føles feil ut; om man kan si det..:)

Var hos gynekolog, som var både flink og nøye, og innsettingen gikk greit.

Ca 1 uke etterpå begynte det å stikke litt, spesielt på høyre side av magen. Dette har økt litt. Utfloden har økt, men den lukter ikke noe særlig annerledes. Allmenntilstand bra.. Skal nå et fly idag, og fikk en legeetikk som er akkurat på kanten av hva jeg kan rekke.. MÅ jeg egentlig til lege, eller kan ikke dette være vanlige symptomer på spiralen?

Anonymous poster hash: 07829...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville i tilfelle ringt gynekologen som satte den inn og kommet inn der, da kan han sjekke med ultralyd om spiralen sitter som den skal og alt ser bra ut.

En allmennlege uten ul-apparat kan vel ikke få gjort så mye?

Anonymous poster hash: c0551...9bd
Skrevet

Joda, en allmennlege kan ta crp, dyrkningsprøve og en gynekologisk undersøkelse for å oppdage en mulig infeksjon.

HI

Anonymous poster hash: 07829...0bb

Skrevet

Jeg ville vært mye mer engstelig for om den har flyttet på seg og er i ferd med å "grave seg inn" i livmorveggen enn en infeksjon. Er det en infeksjon vil du mest sannsynlig få feber og bli syk..

Anonymous poster hash: c0551...9bd
Skrevet

Jeg fikk infeksjon etter spiralinsetting. Fikk noen dager etter litt vondt, men ble raskt veldig dårlig. Høy puls, lavt bt, feber og smerter fra h.....ble lagt inn på natta ca 12 timer etter sykdomsdebut. Med 450 i Crp og sepsis. Verste jeg har vært med på...

Anonymous poster hash: 7fddf...b82

Skrevet

Det hadde du nok ikke vært i tvil om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...