Gå til innhold

Mannen ga babyen sjokolade nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke krise, men seriøst, jeg hadde blitt muggen om gubben hadde gjort det samme. Det er bare så utrolig unødvendig.

Anonymous poster hash: 6780c...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gi et barn på 3 mnd sjokolade, er i mine øyne helt idiotisk.

Vent til barnet er 1-2 år. Både med tanke på allergier, men også det faktum at barnet ikke trenger sjokolade, men heller sunn og god mat ettersom den skal vokse og utvikle seg mye den neste tiden.

Har dere lyst å gi barnet dårlige tenner, dårlig helse, allergi og tidlig usunne vaner?

Ikke? Nei, men da er det kanskje greit å tenke seg om.

Anonymous poster hash: b554c...13c

På hvilket grunnlag mener du det er et godt råd å vente med sjokolade til barnet er 1-2 år pga allergier??

Anonymous poster hash: 6a120...500

Skrevet

Haha.. Du verden så hissig ...:))

Anonymous poster hash: 11fa0...b91

Skrevet

Herregud er han helt hjernedød eller???? Jeg hadde klikket i vinkel!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: bc125...5af

Jeeezez ro deg nå ned da!Herrejesus,glad jeg ikke bor sammen med deg!

Anonymous poster hash: 38781...eed

Skrevet

Vent til barnet er 1-2 år. Både med tanke på allergier, men også det faktum at barnet ikke trenger sjokolade, men heller sunn og god mat ettersom den skal vokse og utvikle seg mye den neste tiden.

Har dere lyst å gi barnet dårlige tenner, dårlig helse, allergi og tidlig usunne vaner?

Hahaha,hvilke allergier er det i sjokolade da?Få høre,for det der bullshitten der nekter jeg å tro på!

Skrevet

Herregud da!

Så hysteriske alle skulle bli!

Jeg hadde ikke tenkt så mye på det, babyen har ikke vondt av det!

Skrevet

Herregud er han helt hjernedød eller???? Jeg hadde klikket i vinkel!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: bc125...5af

Jeeezez ro deg nå ned da!Herrejesus,glad jeg ikke bor sammen med deg!

Tenkte det samme!!

Skrevet

Unødvendig, ja. Men det går helt sikkert bra. Ingen grunn til panikk.

Angående allergi, så er det vel det at det kan være nøtter/spor av nøtter i de fleste sjokolader som kan være problemet. Nøtteallergi er ikke å spøke med.

Skrevet

går nok bra, men ikke noe kjekt , pappaen til babyen min, ga babyen en smak av krem da han var 1  mnd...det har gjentatt seg 3 ganger !...jeg blir iritert hver gang og sier han får ikke lov , han bare ler ...skjønner ikke hvorfor,,for å se babys reaksjon? for å tøffe seg for de andre i selskapet ? eller iritere meg ?   kan bare si at babyen er 3 mnd...og vi er ikke sammen som kjærester, jeg som ikke ønsker det.

Anonymous poster hash: 11fa0...b91
Skrevet

Who cares? Han får ikke skade av det og blir neppe avhengig av én smakebit, det er ikke heroin han har fått heller. Regner med at din mann ikke gjentar eksperimentet ut fra innlegget ditt, forventer nesten at han må sove i garasjen et par dager...

Min fikk kattemat i seg 7 mndr gammel. Ingen skade skjedd, men det ble satt grind til kjøkkenet. Men bedre med kattemat enn kattesand, tenker jeg.

Hilsen, siviløkonomen.

Anonymous poster hash: e095e...685

Skrevet

Hahaha,hvilke allergier er det i sjokolade da?Få høre,for det der bullshitten der nekter jeg å tro på!

Nøtteallergi, som for øvrig kan være livsfarlig.

Håper du fikk deg en god latter.

Skrevet

Tanta mi tok multelikør på fingeren og fikk jenta mi på 3 mnd til å smake...

Det var på julaften så vi sitter ikke med flaska på bordet altså.

Ikke i høytider heller. Dette var hjemme hos mine foreldre.

Hadde det vært førstefødte hadde jeg steila. Ikke at det utgjør noen forskjell, men blir nok litt rundere i kantene med nr tre.

Forsvarer ikke handlingen altså!

Anonymous poster hash: 56c21...b97
Skrevet

Herregud kvinnfolk ! Ingen tar skade av litt sjokolade i munnvika ?! Han kan heller komme å mate meg. ❤️

Anonymous poster hash: 67318...ad3

Skrevet

Hehe.

Så søte dere er :)

Tenker det går helt fint, jeg. Ungen får nok hverken allergi eller diabetes av en liten smakebit.

Bare be han om å ikke gjøre det igjen.

Skrevet

Ikke noe bra, er spor av nøtter i melkesjokolade, min er over 1år og ikke smak noe sjokolade enda,bare kake til bursdagen,synes ikke om og gi så små barn søtt,og når din bare er 3 mnd, er ikke han mannen din riktig vel bevart

Skrevet

Ja for det skjer jo etter 1 gang. Ohhh lord!

Skrevet

Å gi et barn på 3 mnd sjokolade, er i mine øyne helt idiotisk. Vent til barnet er 1-2 år. Både med tanke på allergier, men også det faktum at barnet ikke trenger sjokolade, men heller sunn og god mat ettersom den skal vokse og utvikle seg mye den neste tiden. Har dere lyst å gi barnet dårlige tenner, dårlig helse, allergi og tidlig usunne vaner?Ikke? Nei, men da er det kanskje greit å tenke seg om. Anonymous poster hash: b554c...13c

Ihvertfall godt at du ikke krisemaksimerer!

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Det er vel ikke lenger slik at man er redd for at barn skal utvikle allergi ved at nøtter introduseres så tidlig. Dette har man gått bort fra. Det som er skummelt er at de lett kan settes i halsen, men i sjokolade er jo ikke dette et tema med mindre det dreier seg om helnøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...