Gå til innhold

Tror dere livet blir bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler liksom at alle lurer på hvordan ungen ser ut. De er så nysgjerrige! Tror dere jeg får det bedre med meg selv hvis jeg legger ut masse bilder av babyen min og eksponerer ungen på bloggen min, og på facebook og instagram?

Jeg skal snart døpe ungen, tenker da å pegge ut masse bilder, fra både kirken og selskapet. Som første runde ed eksponering! Tror dere jeg blir glad da?

Eller har jeg et behov for å leve gjennom ungen min, og bruke ungen som en gjenstand for å få oppmerksomhet selv? For å være litt vel reflektert ;)

Anonymous poster hash: 6dc24...924

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen :(?

Skrevet

Synes ikke det var så veldig morsomt.

Anonymous poster hash: e506d...12d

Skrevet

Jeg tror at du bør lese gjennom innlegget ditt en gang til, og så ha i bakhodet at den som leser ikke nødvendigvis tenker på det samme som deg, og så kanskje skrive det på nytt. Med andre ord. Du skal sikkert fram til noe dypt og betydningsfullt du har grublet lenge på, men det glipper for meg. Beklager.

Skrevet

Jeg føler liksom at alle lurer på hvordan ungen ser ut. De er så nysgjerrige! Tror dere jeg får det bedre med meg selv hvis jeg legger ut masse bilder av babyen min og eksponerer ungen på bloggen min, og på facebook og instagram?

Jeg skal snart døpe ungen, tenker da å pegge ut masse bilder, fra både kirken og selskapet. Som første runde ed eksponering! Tror dere jeg blir glad da?

Eller har jeg et behov for å leve gjennom ungen min, og bruke ungen som en gjenstand for å få oppmerksomhet selv? For å være litt vel reflektert ;)

Jeg tror heller ikke folk er så veldig interesserte i hvordan ungen din ser ut. De som legger ut bilde av barnet sitt, gjør det fordi de er stolte og vil dele. Og så lenge det er helt normale bilder, med klær og i begrenset antall, ser jeg ikke problemet. Det er fint å ha nettvett, men det går fort over i tullete overhysteri. Hvor spennende tror du avkommet ditt er, i dag og 30 år fra nå av? 

Anonymous poster hash: c85ce...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...